Gå til innhold

Redd og glad!


(prin)cessa

Anbefalte innlegg

Første UL i dag etter at jeg mistet mitt forrige barn rett etter fødsel. Den lille spiren er bare 7 uker så det er fremdeles lenge igjen til termin. Gleder meg, men gruer meg også ganske mye til dette svangerskapet. Har jo desverre erfart at ting ikke alltid går som det skal.

Prøver å tenke positivt nå, men det er jammen ikke lett!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke til så mye på ul i dag da hvertfall... veldig trist å høre om babyen din.. prøv å tenke positive tanker også får vi håpe det går bra denne gangen.. masse lykke til =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at alt går bra den her gangen og at du får et godt svangerskap, selv om jeg skjønner at det er mange tanker som kommer opp, etter å ha mistet et barn! Mange gode juleklemmer og ønsker om at du fikk se et bankende hjerte på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære princessa, det var utrolig leit å høre at du mistet et barn etter fødselen...det må være noe av det grusomste en kan oppleve, og jeg føler virkelig med deg. Ikke rart at du blir nervøs for dette svangerskapet! Jeg merker det selv, og jeg har kun hatt en SA i uke 8 (som jo tross alt er til å leve med), så kan bare forestille meg hvor tøft det må være for deg... Håper du ble godt behandlet på UL og fikk gode nyheter, og blir fulgt godt opp fremover så du slipper å føle slik usikkerhet. Lykke lykke til videre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt har mistet i uke 14 uke 7 og værst i sommer da jeg valgte å avbryte i 26 uke pga alvorlig kromoson feil... gravid i gjen nå, og og kjenner som deg gleder og gruer meg, hadde man bare vist det kom til å gå bra liksom... Men det gjør det denne gangen!! Vi skal følge hverandre gjenom til august med levedyktige babyer i armene!!

 

Vi får prøve så best vi kan!!

 

Jule klem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...