monicamm Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 ..Uff, jeg har et stoooort problem. Min mamma.. Jeg vet at hun ikke kommer til å like å høre at jeg er gravid! Hun kommer til å syns det er grusomt, ettersom jeg er midt i utdannelsen min! Å hun er veldig imot abort.. Noen som er eller har vært i en lignende situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Hopp i det... Det er ditt liv, din kropp, og ditt valg, forhåpentligvis forstår hun deg bedre enn du tror! :-) Husker jeg var livredd for å fortelle noenting, men det gikk bedre enn jeg forventet. Også er det veldig deilig når du har fortalt det...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 21. desember 2006 #3 Del Skrevet 21. desember 2006 Hverken mine eller han foreldre bre serlig begeistret.. De var ikke klar for å bli betseforeldre enda.. (akkoratt som om det er deres valg da..) Men nå er det jo neten mer gira enn meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 21. desember 2006 #4 Del Skrevet 21. desember 2006 Hun finner jo ut av det etterhvert, da... Kan bli vanskeligere å lyge på seg en stor mage - hihi. Forvent en litt vanskelig periode mellom dere, men jo lenger tid hun får å forberede seg på, så bedre vil forholdet være når babyen kommer. Vet hun hvor gode støtteordninger man får når man er student og gravid? Les deg opp på lånekassen og forklar henne. Det er jo heller ingen krise om man er 25 eller 26 når man er ferdig utdannet (vet ikke hvor gammel du er, var bare et eks) Håper det løser seg for dere =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monicamm Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. desember 2006 ..Jeg er 22år, så blir da 25 når jeg er færdig med utdannelsen, og nei det er jo ingen krise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå