**Håper** Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hei kjære dere=) Her kommer en julehilsen til dere fra meg. Jeg har ikke glemt dere vettu. Hvordan går det med dere??? Tenk som tiden flyr av gårde. Snart skkal dere på den ordinære ultralyden. Tenker masse på dere. Ja nå er jula her og snart inne i et nytt år. Jeg og jenta mi har det bra. Vi skal kose oss i jula. Og jeg har truffet en kjempe herlig mann. En svenske. Hehe. Han jobber i Norge men bor i Sverige, så avstanden er litt stor. Men han kommer til meg i januar. Han er så kjekk at jeg har helt hjertebank. *SUKK* . Kjempe snill og omtenksom. Vi tar det rolig og får se hvordan det går. Ønsker dere er riktig GOD JUL og mange fine dager nå som dere må kose dere og ikke stresse for mye. Jeg komme rinnom her igjen. Stor klem fra meg.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Må bare ønske deg riktig GOD JUL siden jeg så du var innom oss Stor klem til deg! (Og lykke til m svensken;) Unner deg alt godt)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Hei snuppeluppa!!! Her er alt såre vel HAr vært hos jordmor i dag, og har igjen hørt hjertelyden, og symfyse fundusmålet ligger jeg akkurat på rødlinjen Er 16+1 i dag, og det føles såååååå herlig.. Om 3 uker er jeg HALVVEIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUUUUD! Hehehe.. Så deilig altså! Skal på UL 4.januar Og gleder oss veeeldig til det. SÅÅÅÅ Herlig og høre at det går bra med deg! Har ofret deg noen tanker innimellom.. Ta det med ro med svensken.. Hehe.. Svenske gutter er sååå sjarmerende, utrolig flinke til å sjarmere jenter i senk Lykke til med den svenske duden God jul og godt nyttår STOOOOOR klem
**Håper** Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2006 Hei kjære monnicen=) Tusen takk for det. Så hyggelig å høre fra deg. Hvordan går det med deg??? Håper formen din er bra og koser deg masse med magen. Ønsker deg også en riktig GOD JUL o Vi snakkes vettu. Klem klem
**Håper** Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2006 Ja tenk at du snart er halvveis alt Trine. Tiden har gått så utriolig fort. Ikke lenge til du skal på ultralyd nå. Så morro. Blir spennende hva dere får. Ja det går mye bedre med meg nå. Og det at jeg har truffet svensken gjør det jo enda bedre. Savner han masse og vondt at avstanden er så stor. men vi vil få dette til så får vi ta tiden til hjelp. Kos deg masse nå snuppa og ta godt vare på deg selv og magen. Stor klem
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Hm... avstandsforhold har jeg hatt også.. men ikke slik som det du har;) det er veldig vondt å savne noen, men samtidig er det litt herlig følelse og virkelig savne noen også.. snodig å allerede være så langt i svangerskapet:::: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! TASTATURET HAR KLIKKA:::OMSTART PÅ PC:::
Lone35 =0) Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Hei Juhupia=0) (Har du skiftet nick? ser du har fått ¤ før og etter navnet ditt) Har kikka etter innlegg fra deg lenge. har vært litt redd for å ha oversett det. Er ikke her inne så ofte som før, ungene okkuperer pc'en på stua =0) -Så koselig å høre at du har truffet en mann! En svenske attpåtil. Håper det kan bli til noe. Skal du og datteren være alene i jula eller skal dere være sammen med flere? Vi skal feire hjemme i år. Jeg insisterer på å være hjemme. Synes vi må begynne å lage våre egne tradisjoner. Vi har jo to unger og ja, det er naturlig å være hjemme hos seg selv da, synes jeg. Ellers så har jeg brukt to dager på kjøkkenet og kjølerommet for å vaske. Mye arbeid. Jeg tar stua som en real helgevask. Orker ikke å være like nøye der. Blir for mye arbeid. Jeg orker ikke slite meg ut før julekvelden. Den kommer vel uansett. Ja snart er det klart for ultralyd. 4.januar akkurat samme dag som Trine. Det er spennende. På forrige UL var alt bare fint. Så nå klarer jeg sikkert ikke å la vær å vite om det blir gutt eller jente. Hva tror du Juhu? Magen min er ganske synlig, men jeg har enda ikke lagt på meg etter start. Heldigvis, sier jeg. Jeg ble kjempeglad da jeg leste innlegget ditt. Håper bare ikke det er en forfalsking av nick. i og med at du tidl. het Juhujenta og nå ¤Juhujenta¤. Har sett endel forfalskninger i det siste her inne. Men ordlyden ligner din, så jeg tar sjansen. Hvis jeg ikke skulle snakke med deg mer før jul, så ønsker jeg deg og din datter (og kjæresten!) en skikkelig koselig jul og et godt nytt år i 2007. Juleklemmer fra
Lone35 =0) Skrevet 26. desember 2006 #9 Skrevet 26. desember 2006 Kjære Juhupia Hvis du er inne på BiM så skal du vite at vi ikke har glemt deg. God jul fortsatt til deg. Håper du og datteren din har en koselig jul! Juleklem 2.juledag fra
**Håper** Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2006 Hei kjære Lonemor=) God jul. Så hyggelig at du tenker på meg fortsatt. Jeg tenker mye på deg også. Du lurte på om det var virkelig meg som hadde skrevet eller om det var fake. Joda, det er meg skjønner du, så ikke noe å bekymre deg for. Hvordan har du og din famile hatt det sålangt i jula??? Er du mye sliten nå eller går det greit? Ikke lenge igjen til du skal på Ultralyd. Blir spennende. Vi har hatt en kjempe koslig jul. Jenta mi fikk så mye fint. Ungene får jo så mye. Nå slapper vi bare av. Til fredag kommer svensken som jeg hat truffet til meg. Vi skal feire Nyttårsaften sammen. Gleder meg. Men vi tar det rolig for å se videre. Skal ha jenta mi på Nyttårsaften også og vi skal til venninna mi og hennes barn. Så det blir nok en hyggelig Nyttårsaften med god mat og mye kos. Ønsker deg en fortsatt fin jul og kos dere masse nå. Stor klem
Lone35 =0) Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 Hei Juhupia! =0) Så innlegget ditt først i dag jeg! Så koselig å høre fra deg og vite at du har det bra. Skjønner jo at du ikke er så ofte her inne nå som før, men blir veldig glad når jeg ser at det er kommet et innlegg fra deg! Joda, her er formen bedre enn på lenge. Kvalmen har gitt seg helt og jeg spiser igjen. Jeg har enda ikke tatt igjen startvekta mi, men det gjør ikkeno, for jeg har da litt å gå på. he he. Magen buler nå. Det er vanskelig å skjule at jeg er gravid ja. Nå er det som du skriver, ikke lenge igjen til UL. Den 4. januar skal jeg på St.Olav og se nurket på skjermen! Spennende. Har lyst til å vite kjønnet ja. Det er liksom så greit å vite om du stryker på lillemor eller lillemann når du koser med magen. Kjønnet har ingenting å si, det viktige er at nurket har det bra. Men det er klart jeg er nysgjerrig. Høres ut som om det blir en koselig nyttårsaften for deg også da. -Jeg har bedt broren min som bor alene, til å komme hit nyttårsaften. Blir sikkert koselig det også. -Det ble mye pakker til datteren din også ja. Her ble det også 'ørti pakker til ungene, og få til oss voksne. Ble så glad jeg, for at ungene nesten ikke fikk leker i år. Kun klær. De har jo så mye leker fra før, dessuten fikk de Playstation2 og et spill til jul fra oss. Her har jeg en åtteåring som lurer seg opp fra senga..=0) Ikke het klar for senga, selv om det er sent. =0) Et nyttårsønske fra meg til deg, Juhu: Noe å virkelig glede seg over fremover. Planer som går som du ønsker, og masse kjærlighet og lykke for deg og datteren din! Juleklemmer fra din venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå