Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra skal vi reise med fly til danmark.Men de siste dagene har mannen min og jeg ligget syke og i går merka jeg at sønnen min på 10 mnd og begynte å bli småsyk.I dag er han tett i nesa og hoster en del.Hva ville dere gjort ville dere reist selv om han ble syk eller ikke?? Jeg vet svigerfaren min blir kjempe irritert hvis vi ikke kommer,han mener vi bare kan være syke der.Men jeg vil ikke at sønnen min skal ha det vondt heller.Hm...vanskelig dette her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm ikke enkelt. Jeg tror jeg ville sett det ann. Hvis han får feber så ville jeg nok ikke reist. Men flyturen kan jo også bli værre for han om han er skikkelig tett.

Skrevet

Jeg ville nok reist så sant han ikke var skikkelig dårlig og gråt veldig mye.

Hvis dere velger å reise: Ta med paracet stikkpiller og rhinox nesedråper i stelleveska, og drypp nesa før flyturen.

Skrevet

Jeg tror jeg ville snakket med lege eller helsestasjon. Selv har jeg ingen plager med å ta fly, men en gang tok jeg fly da jeg var tett pga forkjølelse og det var noe av det vondeste jeg har opplevd. Det føltes som om hodet skulle sprenge, og det gikk ikke over på flere uker... Så jeg ville nok nølt litt med det. Det er vel noe med at små barn får større trykk når de flyr enn oss voksne også!?!

Uansett; Håper dere får en god jul, og blir friske alle mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...