Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Noen som har fått positiv utslag på disse og vært gravide? Var det da sånn skikkkkkkelig positivt utslag eller var det svak strek?
sissssie Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 går de an:) eg skrev et innlegg her i sted...tatt mange graviditets tester og fått svakt positiv...så prøvde eg en eggløsningtest og de var veldig sterk strek...trudde di var bare tull eg....men om de går an så er de håp her enda:)
scubagirl med scubababy Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 EL-tester fungerer utmerket som G-tester... Jeg er nå i uke 7. Hadde time hos legen idag og har mange EL-tester liggende, så jeg tenkte shit au. Kan jo bruke opp disse testene... Jeg brukte også EL-test på 10dpo som ble positiv... Så jeg kan skrive under på at de fungerer bra. Prøvde både billig-strips og CB-tester den gangen. Idag brukte jeg billig-strips... EL-testene reagerer på økt hcg-nivå og LH-stigning. Derfor indikerer de også graviditet. G-testene derimot reagerer KUN på hcg, derfor er de negative dersom man IKKE er gravid. God jul og lykke til med testingen... Sprer litt babystøv til dere..
scubagirl med scubababy Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Testen på 10dpo ble svakt positiv. Så jeg turde ikke teste igjen før IKM-dagen...
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Var ELtesten din super-potitiv? jeg fikk en svak postitiv LHstiks i dag. Dvs svareke test-strek enn kontrollstrek. Men jeg er på dag 27 og de siste dagene har `LH vært super-negativ. Jeg innrømmer at jeg har testet som en gal, men jeg trodde El var forsinket pga stress. Hva tror du?
scubagirl med scubababy Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Den første testen var svakt positiv... Regnet med at den var negativ liksom... Men jeg har EL-testet rundt EL, og etter EL var testen klart negativ igjen.. Så om du har svak positiv EL-test ville jeg ventet til IKM og testet med en G-test eller en ny EL-test...
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 takk for svar. jeg tør nesten ikke håpe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2006 Er det sant? 10dpo og svakt positiv EL-test?? Eeeeek, nå må jeg låse det rommet til hjernen min som tenker baby, for jeg er 8dpo i dag og fikk ganske svak postiv EL-test (pleier å få negativ så lenge jeg ikke har EL eller er rett i nærheten) i morges... Og ikke "lov" til å teste før 26. des av FF... Åh, som jeg håper!!
scubagirl med scubababy Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 Krysser fingrene og sprer litt babystøv til alle prøvere idag... Er nemlig i så godt humør idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå