Gå til innhold

Lyve på seg sykdom ?? Trenger masse hjelp her !!!!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis man ønsker å holde en graviditet skjult. Noen som har gode forslag til bortforklaringer for å unngå spørsmål om hvorfor en ikke drikker.

 

Er snakk om et par helger på rad her, deriblant mitt eget bryllup..... ( og sikkert utdrikningslag ).

Kan liksom ikke bare la være å gå og ønsker ikke å si noe.

 

Hva gjør jeg ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når det er snakk om bryllup og utdrik. så ville jeg nok ha fortalt det til venner og familie. Hvis noe, mot formodning, går galt så har du ihvertfall mange som støtter dere:)

 

LYKKE TIL MED MAGEN OG BRYLLUPET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke kan du bruke klassikeren på bli gravid.. urinveisinfeskjon..

med penicilin... Men tror jeg hadde fortalt det.. hvis ikke må du jo oppgradere historien etterhvert som det nermer seg bryllypet...

det varer jo ikke i all evighet dette.. hvis ikke kan du jo lyve på deg en mild versjon av kyssesyke.. da er jo alkohol farlig i en lang stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er ikke gravid, men prøver og har bestemt meg for å holde meg helt unna alkohol i prøvetiden da jeg har mistet to ganger. Nå i julebordstiden har jeg også lurt på det samme, hvis jeg sier at jeg ikke vil ha alkohol vet jeg at det er mange som kommer til å rynke på nesen og lure på om jeg er gravid da jeg normalt sjelden sier nei til et glass vin. Min løsning har derfor vært at jeg sier at jeg skal ha vin, men jeg lar glasset stå urørt hele kvelden, evt tar par et par slurker, eller later som jeg tar et par slurker. Merkelig nok er det ingen som har reagert på det i det hele tatt. I alle fall dersom man er i selskap hvor servitøren hele tiden skjenker opp glasset før det har blitt tomt. Jeg har gjort dette på 3 fester nå med stor suksess... Jeg har også helt alkoholfri vin over i en vanlig vinflaske på privat fest, da er man også ganske sikker på å ikke vekke mistanke.

Når det gjelder utdrikningslaget ditt blir det verre, da må du nok "lyve på deg" en sykdom, feks bronkitt eller urinveisinfeksjon og at du går på penicillin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er innom her og kiker litt...

Er i uke 23, så har fått mage slik at alle vet og ser at jeg er gravid. Har vært på et par julebord, og det første drakk jeg bare vann på. Synes selv det var litt stusselig, så på nr 2 bestilte jeg alkoholfri vin. Dette kan jo du og gjøre - det er i såfall kun den nærmeste som hører din bestilling :) Syns det hjalp litt på humøret òg, da var jeg liksom mer med - i skåling og slik. Og etterhvert kjøpte jeg noen supergode alkoholfrie drinker - det er det ingen som kan få med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...