Gå til innhold

lyve på seg sykdom... Trenger masse hjelp her !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ønsker å holde en graviditet skjult. Noen som har gode forslag til bortforklaringer for å unngå spørsmål om hvorfor en ikke drikker.

Er snakk om et par helger på rad her, deriblant mitt eget bryllup..... ( og sikkert utdrikningslag ).

Kan liksom ikke bare la være å gå og ønsker ikke å si noe.

Skrevet

Hva med alkoholfritt? Det gjorde jeg... Bare byttet om etikettene... :o)

Skrevet

si du går på pencelin,eller noe.

å den infeksjonen var så kraftig at du ikke tørr drikke alkohol.i tilfelle det skulle ødelegge virkningen =0)

blir jo litt "ekkelt" å lyve...ikke lett siden det er bryllup det er snakk om da...

Skrevet

Kjøring er jo klassikeren.

Siden du er inne på dette forumet, har du kanskje et lite barn å ta vare på, og det kan jo hende at barnevakta ringer og ønsker at du kommer hjem?

Skrevet

Forøvrig er det så rart... Alle spør hvorfor man ikke drikker, men ingen spør hvorfor man drikker! :-)

Skrevet

Takk for forslag, men er vanskelig å si både at jeg kjøre eller at barnevakt forventer at jeg kanskje kommer hjem i MITT BRYLLUP og MITT UTDRIKNINGSLAG !

Alle vet jo at vi skal servere alkohol i bryllupet, er jo bare 3 uker til.

Må evt være pencillin løsningen hvis ikke noen har et annet forslag.

Skrevet

Å - leste ikke hovedinnlegget godt nok! :-) Da går jeg også for å endre på etikettene... :-)

Skrevet

Gratulerer! Så kos å være gravid og ha en liten hemmelighet under brudekjolen. Vi var i bryllup til ei som var gravid uten at noen visste det. Der fylte de bare opp glassene hennes med vin en gang, og så nippet hun til det uten å egentlig svelge noe. Vi skjønte ingenting. Passet bare på å ha nok vann å drikke.

Urolig mage er jo en god grunn til ikke å drikke. Lat som du har hatt omgangssyke på dagen eller noe, da kan man jo være nogenlunde oppegående på kvelden. Jeg var så heldig å ha turnusjobb, så jeg løy på meg en helgevakt jeg da...

Lykke til!

Skrevet

Hva med å si at du har magesår? Da skal man vel ikke drikke og formen kan vel være bra ellers.

Skrevet

Sliter litt med "jeg skal kjøre" i eget bryllup og utdrikkingslag. Er faktisk nesten ingen gode unskyldinger for det. Knakjse det med magesår. Antibiotika holder ikke.

Skrevet

Si at du har urinveisinfeksjon og går på pencilin.

Eller så var det jo lurt det med å bytte etikett eller bare å nippe til vinglasset, sikkert ikke noen som legger merke til det da det jo ikke er uvanlig å drikke lite i sitt eget bryllup.

Skrevet

si at du har et alkoholproblem....da spør de ikke mere...at problemet ligger i noe helt annet enn avhengighet har ikke de noe med....hehe

Skrevet

Blanda meg liksomdrinker jeg... som så ekte ut... cola i rødvinsglass f.eks:o) eller lat som du drinkker en drink, bare uten alkohol:o)

Skrevet

Jeg ville sagt jeg gikk på penicillin og at legen hadde gitt beskjed om å holde seg unna alkohol i den perioden...og at du egentlig ikke har lyst til å drikke i bryllupet ditt, for ikke å gå glipp av noe...værre med utdrikkingslaget, men penicillin-unskyldningen holder den...kan hende de vil synes du er litt sær der og da, men de kommer til å forstå senere =)

Lykke til med bryllupet da!!!!

Skrevet

si at du har en bakteriell vaginose og spiser flagyl tabletter. det er en type antibiotika hvor man IKKE skal drikke!!! drikker man med det innabords kan det gi en antabus lignende effekt. det er ikke bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...