Gå til innhold

Ny twilight 21/12-06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på deg også! :o) Har forresten gratulert deg inne på terminklubben din... Riktig god jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter tips fra skravlesiden, sitter jeg nå og hører på julemusikk:

http://www.nwrweb.com/player/show/online.no/aller.julekanal/160

Får endelig litt julestemning og sitter nå og formelig sikler ved tanken på ribbe, medisterkaker og -pølser, kokte poteter, blomkål, surkål og et godt glass... brus... Samt påfølgende dessert bestående av Tress-is. :o)

Gleder meg masse til julaften nå! *danse barnslig rundt i stua*

Skrevet

Hvor ble alle av? Tatt juleferie?

Skrevet

*synger og gauler julesanger*

og snakker visstnok med seg selv på twilighttråden... patetisk...

God jul, dere! ;o)

*logger av*

Skrevet

Hei hei jenter....da var nok en hektisk dag mer eller mindre over..nå skal jeg hente datteren min og dra til min mamma og pynte juletreet deres også...pyntet vårt eget igår vi da....

endelig var alle julepresangene i hus og maten handlet inn...nå kan jeg bare slappe av og kose meg med jula...

Er i skikkelig julestemning idag..gleder meg som et barn...hihi..

var på kontroll idag...magen har falt ned bra...og det ser ut til at hodet er festet..her går det unna..føler jeg har dårlig tid nesten..men men...gleder meg masse da.

går det bra med dere jenter....???

ville bare ønske alle en riktig god jul før jeg stikker herfra...tror ikke jeg rekker innom her igjen på noen dager.

klemmer fra meg!!!

=0)

Skrevet

Den som venter får se, ang snikinga... :P

Og jeg retter igjen! 31/12! hehe

Skrevet

Så nå tar alle juleferie? Jeg gjorde det samme i to-tiden, kjempet meg gjennom køen på butikken for å fa fatt i riktig kalkun til 1. dag samt granateple til LTs julestrømpe. Nå har vi kommet oss vel hjem, sett "bob the builders julefeiring" og spist middag og nå er vi nesten klare for badetid og seng. Har til og med fått julepyntet så smått, lagt på favorittjuledukene og satt fram klementiner osv:)

CDene med julemusikk, derimot, er desverre i kjelleren i eskene med julesaker som er alt for tunge til at jeg har tenkt å bale dem opp trappa på egenhånd - har fortsatt kynnere etter den 5,5-kilos kalkunen!

Godt Gubben er på vei hjem... Stor klem til alle jeg ikke "ser" på en stund, og en ekstra gratulasjonsklem til Beth - det ble en liten prinsesse på deg altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...