sissssie Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 eg har kjøpt slike billi tester som eg har skrevet om før...har ikkje fått mens enda:) NB skal ut og kjøpe skikkeli graviditets test i dag:)...men no prøvde eg at graviditets test og eggløsnings test for og se om de kom ød strek på dem...og vet du...eggløsnings test viste to sterke streker på meg og graviditets test var svak strek:) er ikkje de litt rart???
Tussa og Sofie Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Oj, dette høres jo lovende ut da, så spennende. Løp å kjøp ordentlig test og prøv i morgen igjen. Hvor lenge over IKM er du? Lykke til, håper spiren sitter som spikra :-)
sissssie Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 skulle hatt ikm på mandag...så ikkje så mange dagene..men trur eg har brukt 8 slike billig tester no:) hihihih så derfor tenkte eg at eggløsnings testen om den virka...hihihi
Tussa og Sofie Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Mandag ja....hmm det er jo noen dager det da. Hvis du pleier å være veldig regelmessig da. Jeg hadde dødd av spenning, du må rope ut når du har testet da!!! Det er lov med litt storforbruk av tester så lenge ikke det velter økonomien, hehehe!
sissssie Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2006 hihih ja sant:) er spennende...dei var så billi..kjøpte 10 graviditets tester og 28 eggløsnings tester:) betalte 250 kr innkludert porto:)
Tussa og Sofie Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 hvor bestilte du de? Jeg har ikke begynt med el tester enda jeg...kanskje litt dumt, men har ikke villet det til nå. Men neste pp (som jeg håper ikke kommer) så skal jeg jammen teste det. Litt enklere sikkert og litt mer treffsikkert. Nå har jeg bare gått etter symptomer og telle dager, men man vet jo da faktisk ikke om man har el. Så det blir sikkert ikke noe denne pp heller. UÆÆÆÆ!!!!
sissssie Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2006 å jo da:) kjøpte dei her på nettet:) skal se om eg finner siden at:)billige-tester.no
Tussa og Sofie Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Oki, takk takk!! Sitter ikke spiren til Uke1, så går jeg til innkjøp av en pall med el og gravi-tester!! På tide å få en mer militær tilnærmingsmåte her, dvs sambo har å møte til oppstilling og oppdrag på el tidspunkt, hehe! Men, helt ærlig, så er jeg mye mer avslappet denne pp enn de 2 forrige, jeg kjenner ikke etter symptomer eller bruker mye tanker og bekymring for dette. Så kanskje det er det som skal til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå