*bolla pinnsvin* Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 ...du ikke har lyst på frokost fordi du fortsatt er litt mett etter kveldsmaten. ..du ikke trenger å fyre opp fordi det fortsatt er glør i peisen. ..det ennå ikke har blitt lyst når småtten er på dupp nummer to for dagen. ...du kommer ned i stua og innser at frokost-tv ikke begynner før om halvannen time ennå. Morgenstund er tull i grunn!
Frk. Hattifnatt Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Når Gubben snakker til deg, og det tar et par minutter før du kan svare på om du har satt på kaffen...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Du er oppe før gubben som står opp 0445.....
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 -du kan sitte å dibbe i fred og ro!!!! -har så god tid at ungene kom forseint på skolen fordi du glemte klokka.......aaaargh.....(rødme) -når du egentlig skulle starte ryddinga,men er så trett at du ikke gidder,siden du sto så tidlig opp.....=0)
mai mammaen til to Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 hehe..ja det er ikke akkurat sovelenge dager med små barn i huset... datteren min våkner ganske tidlig og..7 tiden... skulle ønske hun kunne sovet til 8-9....hehe...vi ligger ofte å drar oss en stund da...eller jeg ligger å halvsover mens hun ligger oppi med meg og spreller og pludrer...dvs hun sparker meg i magen, slår meg i fjeset osv.hihi.. men men.. alt for et par min med søvn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå