lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 er nå på 10 dpo, men syklusen min har jo vært en smule surrete etter alt som har skjedd med kroppen. men har hatt høy temp hele tiden etter el, og i dag steg den ytterligere. er det bare mens som er på vei, eller kan tempen være høy nok til at jeg kanskje muligens er gravid? http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb Hadde vært flott om noen kunne tatt en kikk.
eva luna Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Hei, det er nok alt for tidlig dessverre til å se om du er gravid, tempen kan synke plutselig på dagen du forventer mensen. Men no er det bare 3-4 dager til du får svaret :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Ser ut som en trifasisk tempstigning ja, det kan være indikasjon på graviditet :-) Men det er også mulig å ha trifasisk stigning uten å være gravid da...men uansett ett godt tegn. Du kanlese mere om dette inne på FF. xxxxxxxxxxxxxxxxxx alt for deg!!!!!!
scubagirl med scubababy Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Hei på deg igjen... Du kan jo ta en test da... Ser lovende ut på charten din, men uten å gi forhåpninger, så kan man også få en slik kurve uten å være gravid.. Krysser fingrene for deg og sender deg litt babystøv... God jul forresten..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2006 kirsty21pp: hva er en trifasisk kurve? prøver å lese om dette, men forstår ikke så mye av det jeg tempen steg igjen i dag også gitt hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå