Stratos med 3 barn Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hei Håper noen kan være snille å hjelpe meg med dette! Jeg tenkte å unne meg litt surkål til ribba på julaften og kanskje, kanskje et glass øl til, MEN når kan jeg forvente at dette er ute av kroppen igjen? Si at jeg spiser fra kl 17-18. Guttungen skal så ha mat ca 19 + ca 4 + ca 7 + ca 10. Holder det at jeg har pumpet til måltidet kl 19 + 4 eller må han ha pumpet melk utover neste dag også? Blir så glad om du kan hjelpe! God jul )
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg hat spist surkål og ammet, gikk fint for oss det! Ville tro at det holder å pumpe til 19 og 4 måltidene...?
prekæs Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har også spist surkål og ammet. Det gikk bra
Hoppetussa Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Det tar 3-4 timer før maten kommer over i melka. Jeg har spist en ss surkål to ganger i år, uten at snuppa merka noe. Men så tåler hun"alt" også. For alkohol bør du vente 3 timer med å amme pr alkoholenhet. God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå