Trine 77 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Er nå inne i 13 pp. Er veldig frustert og lei, som sikkert mange fler er her. Noen som vet om noen bra gynekologer eller private "steder"( sykehus og o.l) som kan hjelpe til med befrukting. Har tatt 3 kurer med pergotime, får eggløsning men ingen befruktning.Nå vil vi vidre,hva er veien vidre? Hvor henveder vi oss? Går til en privat gynekolog i Østfold, men føler litt at hun ikke kan hjelpe oss vidre. Noen som vet om noen bra steder og gynekologer som utfører mer en innvendig UL. OG bare gir pergotime. Noen erfaringer med damnark?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 hvorfor går du privat? jeg går til en gyn på sykehuset og hun er veldig flink og hyggelig. jeg har også gått på pergo,men ingen effekt her heller. jeg skal derfor ta lap etter jul og etter det blir det søknad om prøverør. kan du ikke spørre gyn din om det er noe mer hun kan gjøre?
Tussa og Sofie Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Gå inn på www.mereteblakstad.no Dette er en klinikk med spesialister på barnløshet. De sambarbeider også med klinikker i sverige og Danmark, du kan jo gå inn å lese litt om dem. De har en gynekolog med driftstilskudd og en uten, dvs både privat og offentlig, så legen din må vel skrive en henvisning til deg ,så kan du jo selv ta kontakt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå