<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Dere som har vært på a-hus til ul,er de hyggelige der? hører så mye rart at jeg blir litt nervøs... Skal nemmelig dit selv i dag og håper vi blir tatt godt imot:) Gleder meg samtidig som det er litt skummelt også da jeg ikke vet om alt er bra... Men det er vel sikkert det:) Blir spennende om vi får vite kjønnet også... Selv om det ikke spiller noen rolle da,blir jo like glad og stolt uansett:)
stabilo Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har vært på to tidlig-ul. på A-hus. De var kjempekoselige så jeg tror ikke du skal være nervøs. Gled deg:) Lykke til!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 takk for det:) Er jo noe man har gledet seg til lenge så da er det jo koselig om man får en positiv opplevelse:) Håper bare alt er bra nå så kan man slappe av resten av tiden og bare kose seg:)
maiprins Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Har vært til mange UL der, 4 stk faktisk og de er utroooooooolig hyggelige ;-) Så gled deg masse!!!!
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Jeg var der på mandag. Jordmor var utrolig søt!! Hun brukte over 40.minutter på å kikke. Så vi fikk sett masse av bebisen vår ) Desverre så la h*n litt dumt til, så vi har fått ny time over nyttår. Dette for at hun skal få sjekket hjertet 100% Så oppfølgingen er god =) Det ser jo litt ut som en byggeplass, men mye er nok gjort til termin =) Du får ha lykke til da =) Det kommer helt sikkert til å bli kjempe kos !! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå