Gå til innhold

God morgen =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

:))))) Noen som er tidlig oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er jeg oppe. he he

gooood morgen til deg og :)

Skrevet

God Morgen til alle!!

Siste dag på jobb før Juleferie, HURRA!!

Noen andre som skal noe gøy i julen, reise bort eller noe annet spenstig.

Veldig deilig å gjøre noe helt annet, få tankene litt bort fra spire-laging!

Skrevet

go morgen=)

ææææsj jeg skal jobbe, jobbe og atter jobbe=( samt nå sitter jeg med en følelse av skrekk og gru...om 4 dager er det ikm...*uuuuæææ*hehe vanligvis har ikke den dagen kunne kommet fort nok, men nå er jeg jammen ikke så sikker lengre...vil jo vite såklart, hehe men kun om den er pos;o)

Skrevet

Ja, det er både og med den tanta, er så skuff hvis ikke spiren sitter assa......

Jeg har ikke IKM før i begynnelsen av januar, så jeg får sitte hele julen og nyttår å lure. Blæææææ... kjipt det og gitt.

Jeg hadde igrunnen sett for meg at jeg kunne fortelle nyheten til familien i jula jeg....men jaggu skulle jeg ta så sabla feil, dette går jo ikke akkurat unna....

Håper tanta har tatt evig juleferie for din del da... lykke til!!

Skrevet

Prøver å finne el jeg.... Hehe, skulle ønske jeg fant den før jul!!! Så slipper vi å gjemme oss for alle i familien på julemiddag liksom.... He he, lar ikke el forsvinne fra meg jeg altså!!! Hyrdestund må det bli uannsett når og hvor....!

Skrevet

takker mugget=)...det håper virkleig jeg og=D sånn 9 mnd juleferie hadde vært supert;o)

Lykke til, til deg og=) satser på at vi alle sees inne på 1. tri i løpet av januar=D

tihi Lykke til, til alle sammen så klart=D

Skrevet

hehe, ja, det skjønner jeg godt!! Man venter jammen lenge på disse el dagene og da er det ikke schnakk om at de skal får koke bort i en julemiddag. Hehe!!

Heldigvis er vi ferdig med el nå rett før jul, da vi jo skal være borte i jula ikke alltid like lett å snike seg vekk da nei....

Måtte i så fall blitt medlem av 10 000 meters klubben :)

Den som leter finner vettu...vanligvis! Men denne kroppen lever jo sitt eget liv, så TVI TVI for el før juleribba er servert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...