♥ McQueen♥ Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Skal til jordmor for første gang i dag og må jo ha med meg urinprøve. Da jeg hadde klart å samle noen dråper (ikke alltid like lett kl 06.15...) så jeg at det var litt hvitt grums i den. Helte det ut og prøvde på nytt med samme resultat. Noen som vet hva dette kan være?? 02.07.06
laffe*høygravid* Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Gjør det vondt når du tisser? For jeg hadde grums når jeg hadde urinveisinfeksjon.... Men da hadde jeg jo også vondt i tillegg da..
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Det ser ut som det er hvitt grums i min urin også, men jeg tror det bare er vanlig utflod som blander seg med urinen når jeg tisser. Det har ikke vært noe galt med urinprøvene mine ihvertfall. Men de sjekker jo urinprøven din for urinveisinfeksjoner, så hvis det er det du har får du tilbakemelding fra legekontoret.
tessa4? Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Hei hei! Jeg opplevde det samme på min forrige kontroll hos jordmor og lurte på hvorfor. Fikk da beskjed inne på laboratoriet at det er helt normalt. Det er bare mer utflod når man er gravid, og det blander seg i urinen. Hvis det er infeksjoner i tillegg får du beskjed om det! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå