Gå til innhold

Str på reima tec? Har en i str 80 som er alt for stor i år, noen sjans den passer til neste vinter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er ALT for lang i armer og ben i år. Han er 14 mnd og 77 cm lang, bruker ennå 74 i klær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du skal regne med det. Jeg har en gutt som er 18 mnd, han er 84 i lengde. I vinterdress så bruker han 98. Da kan han bøye seg ned uten at dressen "spretter" opp fra skoen.Lykke til

Skrevet

De fleste dresser er små i str. det er derfor man som regel må kjøpe en størrelse som ikke samsvarer med lengden på ungen, men slik er det ikke med Reima. De er slik at de skal passe til den lengden ungen virkelig er.

Jenta vår var 72 cm da vi kjøpte dressen og vi kjøpte str.74. denne passer nok ut denne vinteren. Hun er nå 75 cm lang og15 mnd(ikke alle unger er like store så man kan ikke bare se på alderen til de heller).

Det kan hende han passer den en stund neste høst/ vinter, men det er ofte vanlig at ungene vokser fortere i de varme mnd så er du i tvil og har mulighet kan du kanskje bytte det til en str. 86.

Skrevet

MIn jente var 78 cm ved 1 år. Er 14 mnd nå og lenger men vet ikke helt hvor lang hun er blitt. Vi bruker reflex sin forete dress foreløbig i str 86. Den er litt lang på armene men ellers bra. Jeg har en reima tec i str 86. Ser at den er litt stor men har ikke tenkt å begynne å bruke den før kulden virkelig setter inn her øst. Blir vel ut i januar-februar en gang men tror det skal gå fint. Men så bruker min datter 92 i body og gensre og str 80-86 i bukser da. ( bruker tørketrommel så str lyger litt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...