Babyfacepsycho Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Noen som har noe bra tips på julegave til samboeren min som jobber og sliter for at vi skal ha det bra? Har bare inkomsten hans, eftersom jeg tidlig i svangerskapet hade en del komplikasjoner og derfor ikke kunne skaffe meg en jobb å jobbe de 6 måndtene man må for å få noe. Så han har jo måttet stå på ganske hart og jobbet en del overtid og sån for at ting skal gå runt, derfor vil jeg gi han noe som viser at jeg oppskatter allt han gjør for oss, og liksom vise han hvor gla jeg egentlig er i han. Han har jo fått stått ut med ganske mye siden jeg har vært mye i dålig form og bekymret gjennom nesten hele svangerskapet. Så vil vel på en måte takke han for at han for det første sliter som en gud for att vi skal få ha det bra sammen, og så vil jeg jo også takke han for all støtten han har gitt meg alle di dagene jeg har vært helt oppgitt her. Men så er jo også problemet at det ikke kan koste så allt for mye. =/ Trenger noen gode råd! Har ingen fantasi her jeg sitter. Nå skal jeg gå og legge meg ved siden av elsklingen min og holde runt han di siste 2 timene han får sove før han må stå opp å reise på jobb. Håper jeg klarer å få sove litt jeg også kanskje. =) God natt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7525239-julegave-tips-litt-sent-ute/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Marie Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Åååååååååå så søtt! Trenger jo ikke være så mye heller. Som regel er ikke hva man gir så viktig, det er jo tanken som teller. Her er noen forslag som kanskje får tankene dine i sving så du kommer på noe lurt... Er du flink til å skrive, kanskje kunne du skrive ned følelsene dine og fortelle ham hvor glad du er i ham og alt det han gjør for dere, og lage et fint brev av det, som du kan gi sammen med en kopp, et par ullsokker eller noe sånt? Eller så kan du jo ta et bilde av dere to sammen som du gir han enten for å ha i pengboken eller rammet inn for å stå på nattbordet. Et annet tips er en krukke med smågodt eller noe som du vet han er veldig glad. Min mann elsker chilinøtter og han får et glass fylt med chilinøtter av meg i år... Har du hørt med han hva han ønsker seg, kan jo hende hans ønkser kan gi deg noen tips... Håper du finner noe da... Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7525239-julegave-tips-litt-sent-ute/#findComment-7526288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januarjubel! Skrevet 21. desember 2006 #3 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg støtter Bjarne Marie i at du bør skrive ned det du føler for ham, og gi det sammen med en liten ting/symbolsk gave. Min kjære pleier å skrive mye fint til meg på mitt årlige bursdagskort, og jeg må innrømme at jeg i ettertid ikke husker alle gavene jeg har fått, de blekner litt i forhold. Disse "kjærlighetsbrevene" tar jeg vare på og kikker på innimellom i hemmelighet og er kanskje det kjæreste jeg eier av materielle ting (det hører med til historien at januarjubelmannen ikke er av de mest verbale der ute). Og jeg vet at han setter pris på å få det samme tilbake når han har bursdag. Om du skriver noe à la det du har fortalt oss her, vil nok selv den mest hardbarka mannemann tørke en tåre, lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7525239-julegave-tips-litt-sent-ute/#findComment-7526621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 21. desember 2006 #4 Del Skrevet 21. desember 2006 Ett år lagde jeg små "gavekort" til mannen min der jeg skrev f.eks. "dette er for en romantisk middag for to", "dette er for ryggmassasje" osv. Han fikk en konvolutt med ca åtte forskjellige slike gavekort og han synes det var en kjempefin gave - selv om den ikke kostet meg noe (rent pengemessig). Han fikk en liten gave ved siden av, men siden vi ikke hadde så mye penger på det tidspunktet synes han den gavekort-gaven var kjempefin, og han har fortsatt ett par av dem igjen (han sparer med vilje til en god anledning, som han sier det selv). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7525239-julegave-tips-litt-sent-ute/#findComment-7526763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #5 Del Skrevet 21. desember 2006 Et vennepar av meg har en bok som de skriver til hverandre i - hva med å kjøpe en slik og begynne på den? Litt tanker rundt hvor mye han har stilt opp for deg i svangerskapet osv - så kan dere bruke den til å skrive ned tanker rundt fødselen og barseltiden og de fantastiske årene dere skal være foreldre sammen? Det kan jo være fint for barnet å arve også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7525239-julegave-tips-litt-sent-ute/#findComment-7526869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå