bellamamma Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Sitter her og er saaaaaaa trott. Klokka er 8 pa kvelden, og jeg er i det store og det hele i ulage og darlig humor. Er vansligvis veldig postiv og optimistisk, men de to siste kvelden ehar jeg bare vaert gorr!!!! Jeg haper dette er forste tegn pa svangerskap, men tror det egentlig ikke. Vet ikke hvorfor, men det er bare noe med"feelingen". Ikm er pa tisrdag (26/12), sa det stemmer jo for sa vidt med PMS, men har ikke vaert plaget av det pa all verdens tid (etter at jeg fant ut at det var all kaffedrikkingen min som var en hovedarsak!). Har en sonn spa snart 3 om skikkelig tester grenser om dagen ogsa. Blir helt fortvilet, for han er egentlig en veldig snill gutt. Han er aktiv, men slink til a leke for seg selv - men i det siste er han blitt en skikkelig ertekrok! Mor far skikkelig ovet talmodigheten sin om dagen...
Lille jente Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har det akkurat på samme måten, men jeg har ikke IKM før nyttårsaften. Jeg er drit trøtt for tiden. Sovnet kl.1930 i går, og sov til kl.0630 i dag. Og så er jeg kjempe sur og grinete. I går anklagde jeg sambo for å være sur, men det er jo bare meg...haha. Ja ja, opp med humøret. Det er jo jul ;o) Juleklem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå