Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra en kontroll på føden:( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå her fortsatt, men riene har dabba bittelitt av da. Hadde 3 min mellom på sykehuset også.

Jordmor sjekka for åpning, og livmormunnen(?) lå så langt bak at hun fikk ikke kjent på den en gang. Ergo ingen åpning og ingen modning:( Så da er det nok bare noen forbigående maserier.

Jeg har forstått det sånn at en må være moden FØR fødselen/riene kan starte, men slik var det altså ikke. HELDIGVIS:)

Får bare håpe disse maseriene fører noen vei. Prøvde å spørre om hvor lang tid det vil ta. "med noen kan det ta dager og uker, men for alt jeg vet kan det være dere må snu når dere er på vei hjem". Så jeg skjønte egentlig ikke så mye. Skulle ta 2 paracet og legge meg nedpå så gikk det nok over sa hun...

Kjempehyggelig jordmor, og jeg følte meg velkommen på alle måter, å det er jo bra:)

Ja ja, da var fristen for babyen ute for i år. så nå får den holde seg inne til nyttår, mens mamman sitter her sliten ,skuffet og fortsatt livredd for å havne på føden på julaften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff......... var sikker på at du var i gang jeg nå!!!!

sitter jeg her og med moroa av maserier, har kosa meg med dem sia mandag........ snakka med føden i dag tidlig, og de mente jeg fint kunne reise bort i jula(skal til svigers, 15 mil fra sykehuset "mitt", 11 fra nærmeste)

så har litt angst for å føde julaften jeg og kan man si!!

men godt du fikk komme inn for sjekk iallefall da ;) da vet du litt mer om hvordan ståa er :)

Skrevet

kjenner meg SÅ godt igjen.

jeg syns også de maseriene er vonde.

har hatt de ofte og uregelmessig siden mandag.

var innom føden også for å få en sjekk, fikk nesten samme beskjed som deg.

enste forskjellen,var at jeg var NESTEN 1 cm åpen....

jeg blir helt fustrert over at maseriene,kommer til å bli vondere innen man føder :(

men jordmoren ba meg også å puste lange og ordentlige drag,hver gang det kom en ny maserie. (inn gjennom nesa,ut av munnen-greie)

jeg har mest lyst å bare legge meg ned i fosterstillig og holde pusten når de kommer,men det gjør dem vist enda vondere. :/

du får kose deg så mye i jula.

vi feiret jul i går. måtte 2 ta panodiler og puste meg igjennom hele kvelden.

lykke til :)

Skrevet

Å, var sikker på at du var ferdig født jeg nå!

Jaja, sitt rolig i helgen og kos deg masse!!!

Trøste klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...