Gå til innhold

Alkohol og Conserta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ei jente på 17 år.. Har ADHD og er mamma til en liten gutt på 2 måneder. Det jeg lurer på er om det er farlig å drekka når man går på conserta? Og i såfall hvorfor? Hva skal jeg gjøre dersom jeg har lyst til å drikke?

Tenkte litt i og med at det snart er nyttårsaften, og da drekker man som regel litt.. Og det har jeg lyst til siden det er flere måneder siden jeg drakk sist. Har skaffet barnevakt og greier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg si det sånn- etter jeg ble mor ble det brått slutt på "drekkinga" på nyttårsaften,da holdt jeg meg stort sett heller hjemme med barnet på nyttårsaften og andre slike dager. Single,unge mennesker uten barn drikker og fester kanskje på denne dagen,men du har jo liksom gått et skritt videre ved å få barn,og det kan kanskje være greit å jobbe med tanken om at livet blir litt annerledes fra nå av? Spesielt med tanke på at du har en baby på bare to måneder....! Men altså,gjør som du vil... Men du bør ikke kombinere Concerta og alkohol nei,og du ammer vel heller ikke når du står på det medikamentet? (det har sikkert legen din fortalt deg at du ikke må gjøre:)) Lykke til med babyen og ditt nye liv;)

Skrevet

Og når du sier at det er flere maneder siden du drakk sist,regner jeg med at det er over 11måneder siden? Siden du har vær gravid i den perioden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...