Gå til innhold

smerter og hvit brystvorte etteramming..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå etter to mnd amming begynt å få stikkende smerter og hvit brystvorte på ene brystet. gjør skikkelig vondt. lest om dette på ammehjelpen.no og prøvd noen tips der men føler ikke hjelper stort. skikkelig frustrerende. flere der ute som opplever det samme? tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men er det ikke det som heter trøske da? Du kan jo søke på trøske i forumet, se om det stemmer med symptomene, og hva du evt skal gjøre?

Skrevet

tror helst det er kramper i små blodkar i brystvorta.. stemmer best med det.. utrolig kjipt altså. gruer meg til å amme på det høyre brystet der jeg opplever det. vondt vondt vondt.. hmm.. er jeg alene om dette eller..??

Skrevet

Har opplevd dettte, og min erfaring er at vesla tok tak kun i tuppen av brystvorta. Det er vondt,stikkende og vorta blir hvit. Pass på at babyen har skikkelig tak i brystet, det hjalp meg :-)

Skrevet

tror kanskje det hjalp å stappe puppen godt inn i munnen på lillegutt.. hehe.. mindre vondt nå etter morgen ammingen ihvertfall.. takk for tips.. suger sikkert alt blod utav vorta når smerte/hvithet kommer. mange som opplever dette????

Skrevet

gå inn på amme. der er det ammehjelpere som vet "alt"!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...