Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 har nå etter to mnd amming begynt å få stikkende smerter og hvit brystvorte på ene brystet. gjør skikkelig vondt. lest om dette på ammehjelpen.no og prøvd noen tips der men føler ikke hjelper stort. skikkelig frustrerende. flere der ute som opplever det samme? tips??
SpiseLise Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Har ikke opplevd det selv, men er det ikke det som heter trøske da? Du kan jo søke på trøske i forumet, se om det stemmer med symptomene, og hva du evt skal gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 tror helst det er kramper i små blodkar i brystvorta.. stemmer best med det.. utrolig kjipt altså. gruer meg til å amme på det høyre brystet der jeg opplever det. vondt vondt vondt.. hmm.. er jeg alene om dette eller..??
laikrin Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Har opplevd dettte, og min erfaring er at vesla tok tak kun i tuppen av brystvorta. Det er vondt,stikkende og vorta blir hvit. Pass på at babyen har skikkelig tak i brystet, det hjalp meg :-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 tror kanskje det hjalp å stappe puppen godt inn i munnen på lillegutt.. hehe.. mindre vondt nå etter morgen ammingen ihvertfall.. takk for tips.. suger sikkert alt blod utav vorta når smerte/hvithet kommer. mange som opplever dette????
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 gå inn på amme. der er det ammehjelpere som vet "alt"!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå