Gå til innhold

Brukt voksipose - er det ekkelt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe voksipose. Føler at skinn posen snuppa har (som er fra da jeg var liten, 30år...) er litt liten. Har tenkt litt på å kjøpe brukt, men synes det er litt ekkelt å tenkt på at noen andre har brukt det som prinsessa mi skal sove i... Kan man vaske disse voksi posene? Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan desverre ikke svare deg, ville bare si at jeg lurte litt på det samme...

Skrevet

hei synes ikke det høres ekkelt ut. jeg lånte en brukt voksipose til gutten min i fjor vinter. den var av den gamle modellen som måtte renses, men trekket kunne vaskes. de nye typene kan vaskes i maskin.

Skrevet

Jeg kjøpte brukt!

Trekket kan vaskes på 60 grader, og innerdyna kan renses. Da ser jeg ikke problemet.

Luftet begge deler godt da, særlig innerdyna etter at den hadde vært til rens. Ville ikke legge snuppa (da nyfødt) i renserilukt.

Men ellers? Masse penger å spare på å kjøpe brukt. Den jeg kjøpte kunne knapt sees at hadde vært brukt. 500 kroner istedenfor det tredobbelte!

Skrevet

Jeg kjøpte brukt voksipose til 500 kr.

Det står at innerdynen skal renses, men jeg vasket den på ullprogram m/milo og så vasket jeg den to ganger uten vaskemidler så jeg var sikker på at det ikke var noe igjen. Tørket den flatt på ett tørkestativ. Yttertrekket er av bomull og kan vaskes på 60 grader. Den jeg kjøpte var veldig fint brukt. Jeg er fornøyd med det kjøpet og bruker den for andre vinteren nå.

Skrevet

Jeg har kjøpt brukt - ikke ekkel. Den kan jo vaskes. Høres kjempelurt ut synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...