Gå til innhold

Juni: Første ord?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen bebiser som har sagt sitt første ord snart? Jeg TROR at min sa "heeei" til pappaen sin i dag! Han ble kjempeglad da han så pappaen sin, og da pappa sa "heeei!", så svarte han "eeei"!

Han er 6 måneder om 6 dager. Søstera hans begynte å si ord da hun var 6 måneder og to dager gammel. Men vi forventer ikke at han skal være like tidlig ute.

 

Vi kommer til å si mye "hei" i dagene framover! Hvis det ikke kommer flere "hei" fra ham, så var det nok tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...skrev d lange innlegget også klikka d for PC her!!! Arrrggghhh!!!

 

I allefall...korte trekk...Mathias har ingen ord som ik r tilfeldig enda...hender han sier hææææi og maaammmm MEN r nok bare tilfeldig:)

 

Morro å høre om tassen deres sier hei flere ganger...du må oppdatere oss der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte sier "heeei" og "jaa" sånn nogenlunde på rett sted til rett tid også rister hun på hodet når hun ikke vil!

Vet ikke om det er tilfeldig men jeg velger å tro at det ikke er det, he he! :-)

Hun er født 17.06

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mener at han sier mammæ når han vil til mams nå ja. Han sier abbæ også, tror det er til paps. =) ellers så er det mye herlig babbling! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Sofie var 5 mnd gammel satt morfaren hennes å sa heia, heia, heia Sofie til henne. Og hun svarte med HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA! Åh Gud det var skjønt! ;) 5 ganger tilogmed. Jeg og pappa satt der og viste ikke helt hva vi skulle tro vi hadde hørt. Men vi hørte altså riktig.. Om det var bevist eller herming er ikke godt å si. Men hun har ikke sagt det etterpå da, og ingen andre ting heller.. Såå, vi får nok smøre oss med tolmodighet. Men artig var det vertfall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra GAGAGA, så er det skikkelig babling her:) av og til når jeg sier HEEEI. så hermer han og det høres ut som han sier hei! meeen.. det er det eneste. han sier mamamama også, men det er ikke bevisst mot meg er jeg ganske sikker på.

 

men han har begynt å strekke armene mot meg-gode snille gutten min:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nesten glemt denne tråden... Det ble da plutselig jul! :-)

For alle som har ventet i spenning: Gutten min har ikke kommet med flere "heeei"... Det var vel litt tilfeldig, ja! Og en overivrig mamma, antagelig! Han kommuniserer masse med kroppsspråk, da! Og da mener jeg virkelig KROPPsspråk! Bruker hele kroppen sin til å vise at han er glad for å se oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Mathias sa HEI her om dagen han også, midt i middagsselskap :) det var farmora som sa Hei Hei Hei til han og så sa han også hei :) Men det var nok mere herming enn bevisst da :) Men det ble veldig stille rundt bordet da ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres også ut som Teodor sier Hei noen ganger, og Ja og Nei, men jeg tror det bare er tilfeldig enda ;) Men noen ganger så sier han det på helt riktig tid og sted :) Men det går mest på diverse baby-språk ;)

Pappa`n hans håper på at han skal si Brann snart da ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim er laaaaaaaangt ifra å begynne å si sine første ord... det går mest i glede hvin og andre festlige lyder!!

 

Onkelen han prøver å lære han Strømsgodset sin sang "gamle gress"... hahahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen her pleide å si psssh når katta gikk forbi, men på julaften sa han pusi da han så katta..

 

ellers så pleier han å si hei og titttitt eller bare titt eller tittei.. tror det er ganske bevisst nå. begynte da han var ca 6,5mndr

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...