Fru Kolibri Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 ..jeg har nemlig et sex spørsmål som kanskje er litt rart. Jeg har et sex-leketøy som jeg og min mann har pleid å hygge oss sammen med. Ikke noe dildo til innvendig bruk men en sånn vibrator-ting til "utvendig" stimulering, hvis noen skjønner hva jeg mener. Av denne får jeg ganske sterke orgasmer. Jeg er i dag 6 uker på vei og har ikke turt å bruke denne etter at jeg ble gravid....er redd for at muskelsammentrekningene i livmoren (som jo er en muskel) skal bli så sterke at den støter ut min lille spire. Noen som har erfaringer å dele? Kan dette øke sjangsen for abort? Hilsen pysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 ikke farlig i det hele tatt! orgasme er heller ikke farlig. Det som ikke er heldig er sånn innvendig vibrator, tror den kan forårsake blødninger el.noe, men sån klitorisstimulator kan dere trygt bruke! Etter hvert som babyen blir større, virker vist orgasmen søvndyssende, hehe Lykke til og kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Kolibri Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Takk solskinnsjenta og velkommen tilbake til vestlandet når du bestemmer deg for å vende nesen hjem. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Har aldri hoert om at innvendige vibratorer (da tenker jeg paa vanlige penis-formede dildoer med klitorisstimulator) foraarsaker bloedninger? De gjoer i hvert fall ikke det paa meg, det er jo mindre "bevegelse" enn med vanlig samleie jo.. Men kanskje dere tenker paa en annen, mer utradisjonell vibrator (knis)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mild, Marcus & Mille Skrevet 21. desember 2006 #5 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei Snakka med legen min om det! Og hun sa at jeg kunne bruke den utvendige (som du har), men ikke innvendig vibrator! Jeg er i 11. uke og bruker min fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå