-Bobsi Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Jeg skal kjøpe barnehagesekk til Snupi. Hvilken kan dere anbefale?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 det viktigste når det gjerlder barnehage sekk ar at det er reimer på de, i allefall over brystet og helst over magen også. Eller så spiller det ikke så stor rolle hva slags sekk. Kjekt med flere rom også, da man må tur gjerne har med et ekstra skift og mat+drikke. Og at ikke sekken er altfor stor.
Gjest mphs Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Jeg er veldig fornøyd med berganssekken vi kjøpte. Den er 12 liter og rommer alt vi trenger å ha med. Og reimene er så lange at jeg kan ta sekken på ryggen også.
*Mathea sin mamma* Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Hei! Vi har Bergans sekken for barn- den er veldig kjekk. Men vi har også kjøpt en liten sekk fra Samsonites serie som heter Sammies- for barn. Jenta vår sin er formet som en skilpadde, og den er kjempesøt. Ikke for stor og tung heller, de skal jo ikke bære noe når de er så små (vår er 19 mnd)- iallefall ikke noe tungt. Hun har ekstra skift i barnehagen, så den er super til smokk og litt ekstra. God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå