Trøndermamma`n Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Har fullamet i 6mnd,og har holdt på med grøt i 14 dager 3 ukers tid,men det nytter ikke!!!Hun har ikke gapet en eneste gang av seg selv!!Dette er så slitsomt!!!
mammasgojente Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 jeg slet jeg også. jeg begynte med potetmos istedenfor og det funket fint... har nå innført et andre måltid hver dag og da blander jeg sviskesaft i maisgrøten... ikke så godt som potetmos men det går da ned... lykke til
Nit@™ Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Lillemann var trå og få i grøt. Helt til jeg staret og blande ut grøten litt. Kjøpte grøt med litt banansmak, også blandet jeg 50/50 grøt og nestle sin banan/yoghurt ( 6 mnd) Nå er han 11 mnd, og spiser fortsatt bare den blandingen.
kezz Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 gutten min ville heller ikke ha. så vi bgynte å gi han grønnsak pure og middagsglass heller... kanskje hun rett og slett er en middagstype? og ta en pause med å prøve på grøt..og om en stund så kan det være at hun plutselig vil ha det når du gir henne!
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Hadde samme problem her.. Dyppet grøtskjeen i fruktmos jeg da ( kjøpt på glass) så den smaken kom ytterst på skjeen.. Da gapte han som en trost :-) Slik ble han vant med smaken, og etterhvert tok vi mindre fruktmos på og til slutt likte han grøten.. Han liker best den hvete grøten med frukt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå