Nickeguri Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Jenta mi på 16 mnd er veldig klengete på meg når vi kommer hjem fra bhg. Hun skal helst dra med med rundt overalt i huset, og har lite tålmodighet til å sitte selvstendig med leker. Jeg sliter litt med å finne på aktiviteter. Hva pleier dere å gjøre etter bhg? Noen forslag til hva vi kan gjøre innendørs?
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Ta dere en koselig lesestund elr noe sånn da! Det er både lærerikt og kost det!
Ella i farta Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Vi gjør bla: (han er 16 mnd) reiser på mc donalds el lekeland (på mcdonalds har de jo også ballrom...det er stas!) svømmehallen reiser til venner med barn løper rundt i huset og leker "nå kommer jeg og tar deg" bading dreper ofte en 45 min;) spiser litt frukt sammen ser på elias på webtv...det elsker han! leser sammen leke bø tittei bruker ofte litt god tid i butikken, det er grei måte å dra ut tiden før leggetid på han er blitt veldig glad i å hjelpe til, så han hjelper meg med å ta ut av oppvaskmaskinen, ta ut av vaskemaskinen og kaste ting i søpla. har lekeplass her hjemme, så den er vi litt på bygge hytte under bordet kan være gøy Å ta med en lekekamerat hjem fra bhg er også en fin aktivitet som ungene setter stor pris på
Ella i farta Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Tegne er jo også noe de kan begynne med i denne alderen..og bygge med klosser
Kakeåndsen Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Snuppa er 13 mnd, og de få timene hun er våken etter barnehagen er hellige. Hun og jeg leker med duplo (jeg bygger, hun river ned:-)), tegner litt innimellom, synger, leser bøker, leker med dokka. Pappaen og vesla leker litt mere aktive leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå