Gjest Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 .. Negativt.... min første graviditetstest etter at jeg sluttet på pillene tidligere i høst.. Venter TR nå, og hun bør dukke opp, så kan jeg fortere få el! Hihi....
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Kjedelig da... Ja, du kan få min.. Synes hun har vært litt lenge på besøk...
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Om vi hadde delt hun i to hadde det vært greit hehe....
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hehe... Kan få hele henne, er ferdig med henne for nå.. man bare for 3 dager da... er det greit eller?? hihi
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Dumt den var negativ, men gratulere med din første graviditets test!!!!! Måtte den neste bli positiv!!! :-) Klemmer!!!
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Men nå har jeg ikke begynt prøvingen på ordentlig enda da.. hehe, så det hadde vært litt rart om det skulle klaffet også.... har sex både med og uten kondom, men dongen kommer alltid på etter en liten stund, men det hadde vært mulig likevel da! Spennende med neste måend hvordan det går med prøvingen! Er spådd gravid tidlig vår 07! Håper det stemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå