jentebaby i hus Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Skal bare bruke en vanlig boss bøtte med lokk. Klarer ikke lukten fra de bleie boss greiene
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 ok.. men jeg finner ingen normale bøtter med lokk.. hvor selger de det`?
mamman til flere Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hei... Bruker bare den "fibbetønne"(?)-bøtta fra Ikea... Har lokk og er veldig billig.... Er bleia for ille, har jeg den i en brødpose og knyter igjen... Enkelt og greit... Lykke til med bøtte-valget
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 er det den bøtta i stål? hadde den før,men den var så umulig,det lokket lystra ikke bestandig. satser på en hvit i plast eller no,sånn helt vanlig. kanskje de har det på obs eller noe,får ta meg en letetur til. takk for tipset hvertfall
rødhette* Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Har en helt ordinær hvit pedalsøppelbøtte med lokk (i plast), som vi kjøpte på europris.
Mrs. Bouquet Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Skal prøve med en sangenic bleiebøtte først, viser det seg at det ikkke er noe, kommer jeg til å bruke hundeposer og en stor tett plastboks med lokk. Boksen kan ligge i stellekommoden eller noe.
mamman til flere Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=16&langId=-14&catalogId=10103&productId=25872 Nei, den er av plast. Ikke en pedalbøtte..
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Har et tips til smarte og billige bleieposer, som et alternativ til hundeposer og brødposer. Jeg har kjøpt en hel bunke av dem på Boots i London, men de fås også i nettbutikk, se link under. De har stor åpning som gjør det lett å få skittbleier oppi, og de er lette å knyte sammen. Og ikke minst - de er svært rimelige (£0,58 for 100 stk). Frakten blir jo det dyreste her, men det blir jo likevel overkommelig. http://www.boots.com/shop/product_list_new_template.jsp?classificationid=1013466 Se nest nederste produkt: "Boots basic nappy sacks"
selfangerkjerringa Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Tenkte bare jeg skulle komme med en positiv kommentar etter alt peset mot bleiebøtter her... Da vi ventet førstejenta vår, fikk vi en del babyutstyr av svigerinna mi - deriblant ei gammel sangenic bleiebøtte. Jeg skjønte ikke helt at dette skulle være nødvendig, men tok imot siden vi ikke betalte noe for det. Og jeg er knallfornøyd!!! Pga bøtta ble litt slitt (den var 6 år da vi fikk den for tre år siden) så har vi valgt å kjøpe en ny. Fikk den nyeste sangenic-modellen til 199 på salg i høst. Jeg gleder meg til å ta den ibruk, og anbefaler gjerne bleiebøtter til andre som lurer på hvordan de skal kvitte seg med bleiene ps: en bonus er at bleiebøtta er en stor del av grunnen til at gubben ikke syns det er noe problem å skifte bleier på ungene
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Med referanse til det jeg skrev over: Ved nærmere ettersyn viser det seg at Boots kun sender varer innenfor UK, så da hjalp ikke tipset mitt så veldig allikevel...
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #12 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har kjøpt Korbell-bleiebøtte til 299kr. Ble anbefalt den av svigerinnen min. Hun har den selv og sier den holder lukta inne, og at man kan bruke vanlig bærepose i den. I forhold til sangenic-bøttene, hvor man vist nok må kjøpe "spesial-poser" som er dyre.
samboer87 Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 Vi har kjøpt den sagenic bøtta vi...hehe jeg og sambo har tatt helt av og sambo mener det beste bare er godt nok hehe så her har vi alt det er mulig å ha tror jeg....gosj den ungen er bortskjemt allerede før han kommer ut!
Lystpåentiljeg Skrevet 21. desember 2006 #14 Skrevet 21. desember 2006 Kjøpt ei "HC Andersen" bleiebøtte med lokk.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #15 Skrevet 21. desember 2006 Vi har kjøpt Sangenic sin bleiebøtte, jeg er førstegangs, men innbiller meg at det lukter mindre av bleiebøtter enn om du hiver bleia i vanlig bossbøtte. Den blir jo tross alt pakket inn i plast når du hiver den oppi, om du bruker den riktig vel og merke. Men alt bleie boss vil lukte om det står på varmekabler, så uansett så må det jo tømmes ganske ofte (enda et pluss med bleiebøtta jeg har kjøpt for den er ikke så stor, så den MÅ tømmes oftere enn et stor boss spann)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #16 Skrevet 21. desember 2006 Hva koster disse sangenic bøttene,og posene,og hvor ofte sånn ca må man kjøpe nye poser..?
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #17 Skrevet 21. desember 2006 Jeg betalte 299 kr for bøtta, og 99 for refillposen, kjøpte det på Brio lekebutikk. Er ikke sikker på hvor lenge en slik refill varer, men jeg tror de holder en stund. Er en refill med i pakken også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå