Gå til innhold

Er det noen her nå?Hjelp, tror ting begynner å skje..!

Anbefalte innlegg

Har ikke turt å skrive noe før eller sagt noe til noen, fordi jeg regner med det kommer til å stoppe.

Men nå prøver jeg likevel.

Gikk til ei vennine etter å ha vaska ned soverommet i 2 tiden i dag. Fikk skikkelig vondt nederst i magen, måtte liksom bøye meg fremover, klarte ikke stå skikkelig oppreist. Magen var stram, men kjentes ikke ut som kynnere.

Varte og gikk, og mens jeg laga middag i 5 tiden var de ganske vonde. Gikk over litt mens jeg satt meg ned å spiste, så jeg tvinga sambo til litt sex.La meg ned for å slappe av, hadde min 3kynnere mens jeg lå i kanskje 30 min. Sto opp, og etterhvert fikk jeg regelmessige kynnere med 2 -3 min mellomrom. Men de var veldig korte.

Satt sånn en stund å spennte meg, livredd for at de skulle stoppe. Ringte føden, som sa det kunne være noe på gang og jeg kunne komme ville jeg. Men jeg valgte å drøye.

Dro til en vennine og det dabba litt av mens jeg satt der, gikk ut på en tur og de kom som perler på en snor.

Har nå kommet hjem, og de er her fortsatt. Vonde, men alt for korte tror jeg.

Kan dette være begynnelsen på noe?????? Herregud, jeg er 2 gangs fødende, men husker rett og slett ikke hvordan det var!! he he..

men i følge sambo var de smertene som jeg beskrev nå identisk med slik jeg beskrev dem sist.

Uff er så redd de skal stoppe opp!!! Kan vel også nevnes at jeg har hatt løs mage i dag. Høres det ut som om jeg er på gang? Kynnerne/riene tar i ryggen og magen. Men er veeeldig korte... :(

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring og sitter og venter på at noe skal skje selv. Men det kan jo høres ut som det er noe på gang?

Hvis du ikke har langt til føden så kan dere jo bare ta en tur og få en sjekk, men hvis du synes at du har det bra og kan vente litt så er det vel best å være hjemme.

Sorry, var visst ikke noe særlig til råd det her.... (Jeg hadde sikkert reist inn en tur ; ) )

Ja, tør nesten ikke sette meg ned. Kjenner jeg spenner meg i frykt for at det skal stoppe opp!

Skal gå meg en liten tur til. Har de ikke gitt seg til da så drar jeg en tur på sykehuset. Har 40 min hver vei, men shit au.

De sjekker vel åpning og om jeg er moden?? Kanskje de stripper eller prøver å tøye åpningen om jeg er moden? eller?

Du skriver ikke noe om hvor lenge kynnerne/riene dine varer. Dettte minner litt om slik det startet for meg på fredag. Kynnerne var at magen min strammet seg, men plutselig kom det tak nederst i magen og av og til tod de med seg ryggen også. De varte fra 20 til 60 sek. Kom med 10 min mellomrom og gikk fort nedover. Så er det noe ala dette du kjenner hadde jeg nok reist opp til en sjekk.

Da jeg ringte jm på sykehuset for å høre forskjellen på rier og kynnere sa hu ar en kynner var ikke vondt. Mens ved rier kunne man kjenne og etterhvert må man puste seg gjennom disse.

Jeg håper du er i gan. Lykke til:-)

Er ikke helt sikkert på hvor lenge de varer, men de er alt for korte:(

Kort mellom kynnerne, ca 3 - 4 min. Og vil annta at de varer max 15 - 20 sek.

Disse er vonde, vondt å stå å bevege seg, men ikke sånn at jeg må puste meg gjennom dem.

GUD er jeg ikke i gang nå, så vet ikke jeg! da blir jeg det aldri for nå har jeg jo gått slik i nesten hele dag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...