Gjest Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Jeg begynte å spotte litt for 2 dager siden. I går blødde jeg mørkerødt blod, og det var klumpete. I dag er det nesten svart. Ser også ut som om det ikke kommer så mye mer. Er dette veldig unormalt? eller er det normalt å ha en slik mens noen ganger? har det sånn av og til. Men tror jeg har hatt mer blod da. Sist blødde jeg friskt blod. bare lurer jeg =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kan også ha sånne mørke, klumpete blødninger av og til, med spotting i for- og etterkant, men som regel så blør jeg friskt etter klumpene har gitt seg... Hvor normalt det er vet jeg ikke...
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Greit å høre at det er flere som har det slik da. Rart at jeg ikke blør noe friskt nå. Har blitt henvist til gyn, så får ta det opp der når jeg får time.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Det var det rareste. Sjer ut som om jeg er ferdig med mensen nå. Har kun blødd litt mørkerødt blod med klumper og nesten svart. det var jo kortvarig og lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå