mamman til luringen Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har spurt deg før ang jobb, det var vel i august eller september om jeg ikke husker feil. Grunnen til at jeg spør igjen, er fordi jeg lurer på om du ser det samme. Da er det nemlig håp :-). Jeg har høyere utdanning fra universitetet, og driver og søker og søker på jobber men har ikke lyktes ennå. I mellomtiden jobber jeg som vikar i barnehage, men motivasjonen er synkende... Ser du om det løsner snart? Og ser du evt hvilken type jobb jeg får? Jeg er født i april 1978. På forhånd tusen takk! :-)
mamman til luringen Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2006 Sitter og smugleser litt, hehe. Om du har tid og lyst, ser du noe om hvordan 2007 blir for min del? Ha en fin kveld! :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Husker deg ja!! Skal få sett på deg i morgen, må være litt sosial i heimen nå;0)
mamman til luringen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2006 Dytter litt i tilfelle du er "innom" her i kveld :-)
mamman til luringen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 Maser i dag også )
mamman til luringen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2007 Fælt som jeg maser da )
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Så godt du dytter da!! Beklager at jeg ikke svarte, men her i heimen har vi vært sjuke hele jula:0/ Og da var ikke internett høyt oppe på pri-lista for ting å gjøre i jula, da.... Men NÅ er jeg klar!!!! Jo, her er noe i jobbsituasjonen.. Mener dette kan løsne rundt april-mai (kanskje da du leser utlysning/søker, og får napp??) Klarer ikke helt å gripe fatt i hva dette er, men her er uansett et kontormiljø. Store vinduer i mellom rommene. Og det nokså spesielle er at det ligger sånne dyp røde løpere i korridoren. Lyse vegger. Kanskje er dette et sted du har vært før? Det er noen damer her du kjenner til fra før. Jeg får inntrykk av at disse kan være en medvirkende årsak til at du ender opp akkurat her. Håper det blir som du ønsker deg! Lykke til!
mamman til luringen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2007 Du trenger ikke å unnskylde deg altså, jeg forventer ikke å bli spådd men dytter innimellom i tilfelle du får tid og lyst. Jeg må bare få si at det er veldig snilt gjort av dere "spådamer" å bruke så mye tid på å svare alle oss her inne, og selv om man ikke skal stole blindt på svarene man får gir det oss som strever med ett eller annet håp om at ting skal ordne seg til slutt . Og når det gjelder arbeidsplassen du beskriver... altså det er en jobb i sikte for mitt vedkommende, med oppstart i april, det er en forskerjobb på universitetet... Jobben er min hvis instituttet får penger fra norges forskningsråd. Når du beskrev arbeidsplassen over her, ble jeg litt gira og jeg håper så inderlig at du har rett! Det stemmer nemlig ganske så bra med min kanskje kommende arbeidsplass, og jeg kjenner noen der fra før fordi jeg skrev hovedoppgaven min der og det er de som har ønsket med tilbake... Gosj!! Jeg ble veldig glad nå altså! Krysser fingrene for at du har rett! Tusen takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå