Gjest Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Gutten min la seg 18.30. Han har prøvd å sette seg opp en liten stund nå, har kommet til at han lener seg på den ene albuen. Har klart å sette seg opp fra liggende stilling 1 gang før og det er 1 uke siden. Fikk sjokk når jeg snudde meg og der satt han. Ellers har han dratt seg opp langs bord ol og satt seg etter at han har dratt seg opp på knæra. Nå for 10 min. siden hører jeg på babycallen at han skravler. Går inn på rommet hans og der sitter han helt strak i ryggen og gliser fra øre til øre. DA er det ikke enkelt å prøve å holde seg. Gikk bort til han og hvisket "flink gutt, men nå er det natta". Legger han ned igjen og da sovna han. Har på følelsen av at dette blir en urolig natt. Skjer så mye nå. Nå drar han seg opp slik at han sitter på knæra. Gått fra kryping til krabbing og nå setter han seg opp. Hvor ble det av den lille pludrende babyen min da ?
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 di er jo så søte når di gjør nye ting. ikke enkelt og ikke le av dem da:) hu her kom brått på en dag. homper seg bortover på rompa si og her omdagen kom hu til bordet. prøvde og reise seg og der var duken nede gitt. hehe:) hvor gammel er han?
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Ja, det er hu her også. f.05.05.06 Hu reiser seg i snart alt. og går noen skritt rundt bordet osv. denna tiden er gøy:)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Da er din 5 dager yngre enn gutten min : ) Akkurat som forventet ble det en litt urolig natt. Han våknet når jeg skulle legge meg i 23.30-tiden. Holdt på i 45 min på å få han til å sovne. Han satt seg opp, jeg la han ned, han satt seg opp, jeg la han ned.....sånn gikk det til han ga opp. Babysafe prøvde jeg igjen for et par dager siden men da fikk han helt panikk. Kanskje fortsette å prøve, han godtar den kanskje til slutt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå