Gå til innhold

Er det flere enn meg som smaker på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gjør det ikke.

Men til dere andre som synes det var så mega ekkelt, jeg har (hadde) en venninde som gjorde noe som var utrolig ekkelt :

hun ammet hundene sine etter at babyen hennes vær ferdig å få bryst.

DET VAR VEL EKKELT............

Og det er faktisk sant...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg gjør det nei, men jeg vet at i enkelte kulturer er man ikke kvinne før man smaker på sitt eget mens-blod...

ja ja..blir nok aldri kvinne jeg da!

Skrevet

vi får vel alle sære lyster som gravide. hvis jeg tolker hovedinnlegger rett, kan det rett og slett være usikkerhet rundt disse nye "dillene" som gjorde at innlegget kom. vil vel tro at alt er vel normalt. ei vennine av meg fikk dilla av å lukte på råtten fisk.;-)

Skrevet

du er ikke alene.... ofte slik jeg fant ut om jeg skulle ha mensen før... smaken forandrer seg. ekkelt.. jeg VET!!

Derfor jeg velger å være anonym akkurat nå...

Skrevet

jeg synes det er drittekkelt, og det må man tåle å høre nå man skrive noe som er så hårreisende på nettet.

liksom så synd på de som synes dette er kult? sorry meg men dette er både unormalt, disgusting å helt jææævlig!

Skrevet

Men hvorfor "må du liksom bare gjøre det da"?

Hva mener du med smake? For å kjenne åssen det smaker? Eller er det noe du gjør jevnlig? Er det i forbindelse med sex, eller bare sånn "nei, nå skal jeg jammen ta å smake litt på utfloden min jeg..:"

Bare nysgjerrig altså...

Skrevet

Nei det har jeg ikke gjort men jeg spiser snørr... digg det =)

Skrevet

intresant.........

Syns du det er godt???

Skrevet

litt av et tema de her det.Smaker ikke på noe slikt jeg.Synes det er litt ekkel tanke.Er ikke jeg som gjør eller kommer til og gjøre noe slikt nei.

Skrevet

Æsj, det må være lov å si....

det har aldri vært i mine tanker en gang... jeg er av den typen som mener munn og kjønsorganer ikke er en god match... he:)

Skrevet

Fy flate, jeg er GLAD jeg signerte anonym.

Dette er ikke tulleinnlegg. Bare et ærlig spørsmål.

Det var akkurat som jeg tenkte, at det er litt tabu, og at "ingen" andre enn meg gjør det. Det hender jeg smaker på det når jeg er på do og det har kommet litt på trusa, er det såååå ekkelt??

Det er vel heller "ingen andre" som ikke har smakt på sitt eget snørr noen gang!!??? For hvem har vel ikke det, liksom? Jeg har, og det har du også... (HØYST uinteressant for Gud og Hvermann... Men, men)

*linda*

Skrevet

Gurimalla, for en tråd a gitt... Blir flau jeg... *blush*

Skrevet

Jeg dusjer nesten hver dag pga økt utflod. Kunne aldri falle meg inn å smake på det. Æsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...