Gå til innhold

Er det flere enn meg som smaker på

Anbefalte innlegg

Skrevet

sin egen utflod?

Må liksom bare gjøre det jeg da....

(sorry detaljer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg har prøvd det, har heller ikke lyst til å prøve det, men hver sin smak... :-)

Skrevet

NEI NEI NEI!!!!

Dette er sykt..... skal vedde på dette bare er tull for å få oppmerksomhet........

Mistenksom

Skrevet

Hmm. Det er ikke kødd... Jeg mener det. Men jeg er litt flau for å gå ut med "fullt navn"...

Jeg smaker hvertfall på mitt. Samboeren min gjør jo det når vi har sex...

Det er litt tabu å snakke om veit jeg. Har aldri snakket med noen om dette før. Så jeg lurer på om jeg er helt aleine om dette...

*linda*

Skrevet

Skjønner at sambo "smaker" på det hvis dere har sex da, i allefall munnsex. Men smaker blir vel ikke rette ordet vel? *latter*

Skrevet

Uh.. og jeg som trodde jeg var ekkel! Jeg har så tørr hud i panna, og klemte litt melk ut av puppen og smurte på den tørre flekken. Kan ikke si resultatet var fantastisk heller, egentlig...

Men hvorfor smake på utfloden sin? Jeg har masse i tilfelle du kommer i nød ;)

Skrevet

Nei isj ble litt kvalm nå åsså nå som man er gravid å har litt ekstra...

;-).. hehe må flire litt samtidig som jeg er litt jah.. ????

Skrevet

Neeei!! Det kunne aldri falt meg inn!!

Jeg skal ikke dømme deg men hvorfor gjør du det??

Er det fordi du liker det???

Må bare spørre for dette er vel ikke vanlig...

Har ikke hørt om det før...

Skrevet

Neei, kan nok ikke si att jeg gjør det. Men har vel kjent smaken noen ganger under sex, hehe.

Skrevet

jeg har gjort det før! men ikke nå lenger.

Skrevet

Hehe, synes dette var litt sykt jeg da.. Uff, der det for meg :S

Skrevet

Æsj...... nei, kan ikke si at det frister akkurat... Har vel kanskje vært borti det under sex.. he... men har ikke frivillig smakt, nei...

Skrevet

usj..

Ser nok ut til at du er alene om det jah;o)

Hva smaker det?Hvorfor gjør du det?

Skrevet

Gjør nok ikke det jeg heller... Tror det er en grunn til at vi ikke kan slikke oss selv i skrittet som hunder og katter liksom... Væsker som kommer ut av kjønnsorganer kan jeg styre meg for å ta i munnen...

Skrevet

herregud...

det der må være det kvalmeste jeg har hørt - fysj å æsj!!!!!!

smaker du på rompa di å????

Skrevet

huff.. nei det har jeg ikke for vane å gjøre nei..

men hver sin lyst :P

Skrevet

smaker ikke men lukter litt noen ganger - det skal jo ikke lukte vondt - så så lenge det ikke gjør det er alt i orden liksom....

ok - skjønner at det nok også er litt sært men men

Skrevet

Det er litt forskjell på utflod til daglig i trusa og sekretet som kommer ut vi jenter er opphisset og har sex da!!!?!

Skrevet

ah fy faen du maa vaere helt syk i hodet det er f...meg det vemmeligste jeg har hoert!!

uff!!!

Hold deg anonym du,....

ah...ble helt kvalm!

Skrevet

Å herre gud snak om å overdramatisering.

Så hun smaker på utfloden sin, big fucking deal.

Jeg suger mannen min, er det egentlig så ekstremt mye bedre?

Tenk jeg kysser han til o med etter han har sleika meg.

Joda det er forskjeld på utflod og vesken som kommer når man blir opphisset, men ufloden blir ikke bare pluttselig borte, den følger nok med som en ekstra bonus.

Herre gud, finn dere noe bedre å gjøre en å hakke på denne stakkars jenta.

Skrevet

Enig med du=) Har hørt om ting jeg synes høres verre ut i forb med gravide! F.eks. sylteagurker med sjokoladesaus, brødskiver med nugatti og reker og knekkebrød med hapå og kaviar...

Er faktisk eklere synes jeg!!! Og det var et ærlig spm, som fortjener like mye respekt som andres merkelige spørsmål her inne!!!!!!!!!

Skrevet

har nok ikke smakt på den nei..hehe...

men er enig i at det ikke er sååå ille som noen her skal ha det til,jeg også kysser sambo ettter han har vert downunder,og det er jo stooor forskjell på det som kommet ut under sex liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...