Gå til innhold

Hva kan jeg forvente meg nå? Skal begynne med Reduktil.


*marekatta*

Anbefalte innlegg

Nå i kveld tok jeg min første pille.

Er spent på hva jeg kan forvente meg i ukene som kommer.

 

Nå er det bare 10 mg, og ikke 15. Ble litt snurt, føler lissom at det blir mer effekt med 15 mg. Men men.

Men men.

 

Dersom jeg har en alminnelig sunn kost, og går en halvtimes rask tur hver dag, kan jeg da få resultat?

Kan jeg forvente å gå ned en liten kg pr uke?

 

Men skanskje hjelper de ikke i det heile tatt??

 

Kan ikke noen med erfaring svare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg gikk ned ca to kilo i uka.. men da hadde jeg et sunnt kost hold og trente 3 ganger i uken.. gikk på de i 3 uker å gikk ned 6,5 kg.. var fornøyd da jeg så da slutta jeg:) har nå spist normalt i over ei måned med et normalt kosthold men med fett å kalorier å ikke lagt på meg et gram ennå.. men som sakt.. rett før jul??? anbefaler deg sterkt til å vente til etter jul.. for å få mest mulig effekt av disse dyre pillene.. jeg hadde 15 mg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 10 kg første mnd jeg gikk på reductil (snart 2 år siden). Forandret ikke kostholdet i det hele tatt, men spiste mindre da det er denne effekten du får. For min del hadde det ingen effekt å øke til 15 mg.

 

Og det er heller ikke alle de virker på, og noen opplever bieffekter. Du må nok bare prøve og se =)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg begynte for 4 uker siden,har prøvd og spise sunt og har desverre ikke fått gått like mange turer som jeg hadde håpet.har gått ned 6,5kg på 4 uker og er veldig fornøyd.har mistet matlysten og sluttet og små spise.jeg fikk på 10mg av legen som mente det var lurt og begynne med den,for og se om den virket på meg i det helt tatt.det er ikke alle som har effekt av denne pillen.

jeg er kjempe glad jeg fikk 10mg,da denne virker utmerket og hva er da vitsen med og begynne med 15.prøv pillen 1 ukes tid og du vil da skjønne om den virker.resultater kommer fort.lykke til,og håper du gir en tilbakem på siden etterhvert så jeg får høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

gikk ned 11 kilo på 7uker.... så ble jeg gravid igjen så må vente litt nå...starter på igjen så fort jeg kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...