Gå til innhold

"press" på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere ikveld hadde jeg en liten blødning. Var hos legen og han sa at det så bra ut men jeg skulle ta kontakt om det ble verre eller om jeg fikk vondt (han bare pressa litt på magen).. Nå er det akkurat som om det er et konstant press på magen min og det er fremdeles litt blod på papiret når jeg tørker meg. Bør jeg ta ny kontakt med legen? Eller kan jeg vente til imorgen og heller snakke med fastlegen min? legen som er kveldsvakt idag virker litt kaotisk og var ikke helt.. "på min side" for å si det sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det gjør noe så lenge det bare er litt blod. Kommer det masse friskt blod, sånn at du må bruke bind, så hadde jeg tatt kontakt med legevakten. Lykke til!!!

Skrevet

nei, jeg hadde IKKE ringt til den legen, MEN ring til FØDEN :) de er ekspertene, og de tar godt i mot deg, gå dit- det synest jeg absolutt du skal gjøre siden det presser! ring de og fortell, og si du er bekymret- blødning+ press/ubehag i magen, må sjekkes ut så snart som mulig- av ekspertene på føden

lykke til! og ring føden!

:) klem

Skrevet

Føden ligger på en annen øy...:P Minst en halvtime unna:P Er ikke bare bare;)

Skrevet

åkei, men ringe de synst jeg du skal gjøre, så kan de vurdere hvorvidt du (babyen din!) trenger å undersøkes:) la de avgjøre det- og om de eventuellt mener at du må komme, hjelper de deg med transport om det er vanskelig..

men ring de, og la de vurdere situasjonen

hvor langt er du på vei da? ( bare nyskjerrig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...