Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hei, jeg "hører" egentlig til inne på 0 - 1, men spør dere her inne - bruker 1 1/2 år gamle barn smekke? Så en nusselig smekke i dag som jeg fikk lyst til å kjøpe i julepresang til dattera til ei venninne, men kom på - bruker barna smekke i den alderen? Litt teit og uvitende spørsmål - men dog - jeg lurer jo...
2 søte små gutter Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Bruker smekke når han spiser ja ! Søler som noen griser i den alderen, for da skal de som regel på død og liv spise alt selv !
Nickeguri Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Ja, helt nødvendig for de fleste i den alderen, tror jeg. Jenta mi på 16 mnd griser i hvert fall masse når hun spiser! Men hun bruker en frakk når hun spiser hjemme og i barnehagen - en sånn som dekker både armer og mage. Ligner litt på en regnfrakk. Er vi på kafe eller lignende, bruker vi stort sett vanlig smekk. Men ja, smekk brukes til alle måltider!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Jeg bruker t.o.m. smekke på 4-åringen min jeg! Men kun hvis det skal spises tomatsuppe, gryterett el. annen "sølemat" som lett setter flekker på klærne. Kall meg gjerne rar, men jeg synes det er praktisk, og hun har ikke noe imot det...
Monstermamma Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Vi har to smekker i plast med "oppsamlingsrom" nederst. Helt uunværlige!!! Med de havner alt vått og tørt som ikke havner i munnen i smekkelomma istedet for på ungen, bordet, gulvet etc. (Og det er MYE når en er 17 mnd og SKAL spise selv med skje og gaffel!!!) Etterpå er det bare å skylle av og så er den klar for neste måltid. Avogtil kjører jeg den i oppvaskmaskina. Anbefales virkelig!!!
mamma77 Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Skulle brukt smekke selv innemellom jeg!!
Føken siruppsnipp Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Ha ha ha mamma77!! :-) Du er ikke alene om det!
Ranveig R Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Det er i den alderen dei små bedrevitarane aller helst vil klare ALT sjølv, inkludert å ete. Så smekke er nok veldig vanleg ei god stund framover ja. Fekk ellers tips om å laminere golvteppet.. ;-p
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Snuppa vår er snart 17 mnd ( på julaften), hun bruker smekker HELE tiden... Hun sikler som en FOSS!! i perioder (som nå) er det helt ille.. kan bytte smekke hvert 15. min. !!! Men ellers, så bruker de jo i alle fall smekke når de spiser.. I alle fall snuppa vår..
winneboo Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Tror nok den gaven komme godt med ja Jenta mi griser mer nå enn når hun var 6mnd, så smekke er fortsatt godt brukt her å det kommer vi nok til å bruke en stund fremover å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå