Gå til innhold

TIL DEG/DERE SOM ER KRITISKE TIL DETTE FORUMET!!!!

Anbefalte innlegg

Sikter da spesielt til et innlegg du har på Krangle....

Enkelte trenger tydeligvis en kjapp introduksjon til et slikt forum..

For det første; jeg kan ikke drømme om at det er en eneste en av dem som "spår" her inne, som gir uttrykk for at det som kommer frem er en absolutt sannhet! Om du tror det, kan jeg bare beklage: det har i såfall aldri vært meningen..

Og om du er misfornøyd med det du får av svar, bør du iallefall ha såpass "baller" at du kan si det her inne, istedenfor å trampe over på en annen debattside, for å syte og klage. Fatter ikke helt hva du vil med det? Om det er for å "advare" andre, er det vel bare å skrive MED nick på skravle? Når det er sagt, så er det jo ingenting å advare mot, da. Er en helt frivillig sak å spørre om ting her, vettu;0)

Så til din kritikk, bl.a. at du har fått ulike svar...vel, vi som spår her inne, kan få frem svar på ulike måter. Personlig bruker jeg ingen hjelpemidler, jeg bare får frem mer eller mindre klare bilder av mennesker, omgivelser og hendelser. Innimellom får jeg opp følelser: kan kjenne meg syk, få vondt, bli sint, lykkelig osv når jeg fokuserer på bestemte personer. En fødselsdato hjelper til med å sette fokus på nettopp det mennesket som stiller spørsmål.

Du lurer også på dette med hvorfor mange her inne ikke tar betalt. Nå kan jeg bare tale for meg selv. Jeg kan som sagt ikke garantere noenting. Om jeg enser f.eks. et lite barn, ei jente, kan dette like gjerne være et barn som lever idag, og ikke et barn som skal bli unfanget til våren. Jeg klarer ikke alltid å skille nåtid og fremtid. Og siden jeg ikke kan garantere at det blir riktig, vil jeg heller ikke ta betalt.. Dessuten har jeg min 100% stilling; dette er jo bare en slags bi-gesjeft;0)

Men dette gamet er veldig krevende, ikke minst psykisk. En føler seg skikkelig tappet for energi etter ei "spå-økt" her inne! Personlig vet jeg jo også at ting KAN bli mer upresise når jeg begynner å bli sliten, men som oftest pleier jeg å presisere det til den/de det gjelder da...

Men jeg VET sikkert at jeg veldig ofte har rett. Det har jeg fått bekreftet gang på gang på gang... Jeg synes dette er fascinerende, og ønsker jo gjerne å hjelpe mennesker som spør. Og det håper jeg alle dere der ute fortsetter å gjøre!

At du dessverre ikke har fått det svaret du ønsker, er jo synd, men visstnok er det slik at om en ikke "åpner seg" for å bli spådd, så er det ikke så lett å bli det heller...

Og til alle dere der ute; har dere spørsmål/kritikk, så ikke vær redd for å komme med det her inne! Ingen som blir sure av den grunn....bedre enn å få dem anonymt på Kranglesiden;0)

Takk, og ha en fortsatt fin kveld!!

Fortsetter under...

Bra skrevet dett=) Og det jeg også tror er grunnen til at denne personen har fått forskjellige svar, er pga at som du sier, at det virker ikke som personen tror på dette og da ikke er åpen for dette. Men hvis man er anonyme når man kommenterer dette så er det tydeligvis noen som ikke tør stå for meningene.

Hei kjære Chanelle2:)

Vi er flere som har fått ganske så krass kritikk her inne, men det gjelder å heve seg over det og tenke på alle de som er kjempe-takknemlig for den jobben vi gjør her inne:) Det er enkelte som er litt engstelig for ting de ikke kjenner til tror jeg, og da kommer det vel litt lett ut i "hat"-form. Det er vel egentlig naturlig å være skeptisk til det man ikke kjenner, men man kan bruke hodet når man skriver slike krasse innlegg her inne. Jeg her Helt sikker på at vi alle som jobber her inne vil den andres beste:)

Men, det jeg ikke helt skjønner; Hvorfor kommer mennesker som er helt imot det vi driver med inn på disse sidene og sjekker opp og ned og i mente...

Ingen kan garantere utfallet hverken på spådom eller Reikienergi - da hadde vi vært millionærer:)

Ha ei trivelig jul:)

ps om du vil se på meg igjen, om det er en spire på gang, så blir jeg glad:) 241073

Stor klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...