Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 For meg vil det bli ca 9 kontroller hvis det ikke blir noen endringer.. jaja kan ikke klage på at jeg ikke blir fulgt opp ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Tror det vanligste er å ha en kontroll i uke 8/9 og en rundt uke 12... Jeg er i uke 8 og har ikke vært på noen kontroll ennå, men tenker å bestille en legetime til rundt uke 12 for å ta blodprøver osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg skal ha min andre kontroll i uke 12 og privat ul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennaH Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 NI kontroller?!? Det er jo helt vilt. Det vanligste er at man går til første kontroll i 12. uke. Er nå i 10. uke og har ennå ikke giddet å bestille legetime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde min første i uke 12- erdet som er mest vanlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 21. desember 2006 #6 Del Skrevet 21. desember 2006 Vanligvis går du til kontroll 1 gang per måned frem til uke 32. Fra uke 32–36 vanligvis hver 14. dag. Fra uke 36 frem til du føder, ca. 1 gang per uke. Good luck everybody!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 21. desember 2006 #7 Del Skrevet 21. desember 2006 har min første kontroll i uke 10, så det blir vel med det. Regner ikke med time forå få legeerklæring til eksamen pgs svangerskapskvalme og respept på kvalmestillende. Skjønner godt dem som gjerne vil ha flere kontroller, men jeg er glad jeg har et "normalt" svangerskap, og klarer meg med de vanlige kontrollene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calla*høygravid:) Skrevet 21. desember 2006 #8 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei jeg skal på min første kontroll når jeg er i 10 uke. Er andre gangs, så stresser ikke like mye som sist med de kontrollene. Regner med at alt er ok og at jeg har et " normalt" svangerskap. Kan være at legen sender meg på en tidlig ultralyd siden jeg har hatt et svangerskap utenfor livmoren før jeg fikk den første... Ellers så kommer jeg til å følge de kontrollene som er noremalt for en som er fleregangs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå