Mamman t Maren og Marlene Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei alle sammen!!!! Æ e helt ny her, kom faktisk i dag. E bare litt nysgjerrig på koss dåkk har d damer, å når dåkk har termim???? Æ har termin rundt dein 29. aug. å e i veldi bra form. E vel helst i en stor lykkerus enda.... Klæm!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Velkommen hit mamman t Maren... Du ligger bare 2 uker etter meg du.. Termin ca. 14. august på meg... Skal på UL imorgen, så da ser vi hva de finner ut... Lykke til videre og juleklem fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer og velkommen inn hit Jeg har termin 8.aug, og her har kvalmen satt inn for fullt fra forrige uke. Så her er ikke formen så fin, men er optimistisk med hensyn på svangerskapet videre =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru79 Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, og velkommen her.. Jeg har termin(foreøpig) 27.juli. Og begynner veldig gdt å merke graviditeten.. Er så vanvittig uggen... Har ei jente fra ør, og da kjente jeg ingen ting.. Hmm, kanskje det kan være gutten som kommer nå... Er fra sørlandet. Hvor du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 20. desember 2006 Ska du på UL allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegullet130707 Skrevet 20. desember 2006 #6 Del Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer så mye Mamman t Maren!!!!!!! Jeg er 9+3 og var dårlig (kvalm) fra 6+0 til 9+1, nå begynner den å gi seg. Ellers er formen fin! Har termin 24. juli! Lykke til! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 20. desember 2006 Æ e fra Trøndelag! Æ å har ei jente fra før. Ho e 2,5 no! Driv du å styre på t jul eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 20. desember 2006 #8 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei igjen mamman t Maren.. Jeg har mistet før, og bedt om å få komme på tidlig UL. Det var greit. Ønsker å få beroliget meg selv med at det er liv laga om du skjønner hva jeg mener... Og er alt bra, forteller vi familien den store nyheten i julen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 20. desember 2006 Oki. Æ har å mista en gang før! Va da 13+5..... Har etter d fått ei jente som no e 2,5... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru79 Skrevet 20. desember 2006 #10 Del Skrevet 20. desember 2006 kunne ønske jeg orket å styre masse til jul, men er så dårlig at jeg bare ligger rett og og ser på de nye ybelkaninene som dukker opp.. Mannen har ye å gjøre på jbb om dagen, så det blir ikke all verdes hjelp å få derfra. Får fri til mamma hvis jeg ikke kommer i havn.. Datteren min var 3 i november.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizz-Lene Skrevet 20. desember 2006 #11 Del Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer og velkommen hit!! Da sees vi på augustklubben?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvigemor Skrevet 21. desember 2006 #12 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei du! Fikk endelig positiv test nå i morges! og etter mine egne utregninger så er termin 29. august. For man regner fra første dag i sist mensen og så 40 uker fram? Dette er utrolig spennende, det er første gang for meg. Har du begynt å kjenne noen symptomer ennå? Mine bryst er ømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 21. desember 2006 #13 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratla..! Kjekt at det kommer nye inn her hele veien.. Kan tenke meg du svimler i en rar lykkerus i dag ja.. hihi Formen miner fin men begynner å bli veldig trett.. Vondt i puppene... hehe men overlever det.. har termin i august en gang.. rundt den 12.. men tror ikke mens termin stemmer hos meg.. Lykke til på ferden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå