kamillaen Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hei !! Sambo føler seg såå ekstremt kvalm og shakey i kroppen.Men vist han brygger på omgangsyke.er det noe å gjøre som forebygger at lillemann blir syk, jeg amer han ikke lenger,han er 8 mnd. og vist han blir syk? Er jo ikke bra å kaste opp når de er så små i hverfall ikke i store mengder.Må bare forsikre meg tilfelle det bryter ut her.Har sprita hele leiligheten med sånn antibaktriell,er vel ikke mer jeg kan få gjort??hater den sykdommen..æsj!!
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 ville tatt det som det kommer. blir lille jenta syk her så er det bare og ta en dag av gangen og se. hu har kastet opp en del. og var i kontakt med legevakt men var ikke farlig.
kamillaen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 okey..ja godt å høre det da:)
snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Lille gutten min fikk omgangssyken, han kastet opp masse i 2 døgn. Men det går fort over heldigvis. Det er ikke farlig om de blir syke....Prøv å gi babyen blåbærsaft....Jeg kjøpte frossen blåbær på butikken å tok saften fra det. Blåbær binder magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå