Gå til innhold

Bilstolen som følger med Emmaljunga-vognene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er nok godkjent, men synest den ser fryktelig gammeldags ut... men det er jo min mening da;)

Skrevet

Bilstolen til Emmaljunga er ikke klar før i januar/februar 2007. Hvertfall etter det jeg har fått vite. Syns den så helt fin ut jeg. Mener den kan brukes frem til babyen er ca 10-12 mnd gammel. Mulig jeg tar feil.

Skrevet

Passer. Nyfødt – ca 1 +år (0-13 kg)

BABYENS FØRSTE REISE

Din babys første reise i livet blir sannsynligvis reisen fra fødestuen til hjemmet. Oftest skjer det i egen bil eller med taxi. Deretter blir det mange reiser til for de små: til undersøkelser, til shoppingsenter og i blant får de minste reise med bil for å besøke slekt og venner. For disse reisene trenger ditt barn å sitte i en sikker bilstol.

LA BARNET SOVE VIDERE MED TRAVEL SYSTEM

De fleste babyer sovner under bilturen. Da kjennes det ekstra tøft ved ankomst å vekke den lille for så å legge den over i barnevognen. Derfor vil Emmaljunga gi foreldrene mulighet til å løfte hele bilstolen med den sovende babyen ut av bilen, og lett klikke den fast på et Emmaljunga understell, ett Travel System. La barnet sove videre slik at det blir i godt humør når det våkner.

EMMALJUNGA HAR HØYE KRAV PÅ EN HELHETSLØSNING

Emmaljunga som i over 80 år har laget barnevogner med høyeste krav på sikkerhet og komfort har alltid hatt som målsetting å gjøre produktene sikker og enkel å bruke. Våre høye krav på en fungerende helhets løsning, å transportere barn i bil og vogn har gjort det umulig å kun lage adaptere til andre produsenters bilstoler.

EGENPRODUSERT BILSTOL ”FIRST CLASS O+”

Under ledelse av en av Tysklands fremste bilstoldesignere har vi i 2 års tid utviklet Emmaljungas ”First Class 0+” bilstol. Utviklingsteamet i Emmaljunga Safety Division har utenom fokus på beste Crash-testresultater, lagt stor vekt på de myke verdiene som brukervennlighet, materialvalg, bortkonstruksjon av feilbruk, komfort for barnet og ikke minst et tøft og moderne utseende.

UNIK SIKKERHETSLØSNING

Resultatet ble en meget lett, elegant og moderne bilstol med de høyeste testverdier. Konstruksjonen er unik og genial, ettersom den tilpasser seg etter barnets størrelse og dermed minsker muligheten for feilbruk. Gjennom å stille inn hodebeskyttelsen, tilpasses beltet og liggekurven blir optimal til barnets lengde. Det gir beste kollisjonssikkerhet, ikke bare i testrommet, men også i det virkelig liv. Trekket på bilstolen er avtakbart og vaskbart uten at du trenger å røre stolens 5-punkstbelte. Dette minimerer feilbruk.

KAN BRUKES SOM DEN ER ELLER MED PRAKTISK BASE(ISOFIX)

Bilstolen kan festes i bilen med vanlig 3-punkstbelte. Om du vil ha en enda mer praktisk løsning, så kjøper du til enn ”First Class Base” som festes i bilens ISOFIX fester. Når basen først er festet, trenger du bare å klikke fast bilstolen uten å dra beltet rundt. En utrolig praktisk løsning som anbefales sterkt, om du har mange ærend å gjøre hvor barnet må taes inn og ut av bilen flere ganger om dagen.

LAGET i SVERIGE

Bilstolen lages i Sverige hvor vi har full kontroll over hele produksjonsprosessen. La ditt barn kjøre ”First Class” allerede fra begynnelsen – det blir sikkerest slik!

Dette er hva det står på Emmaljunga sine sider, og tror dette blir bra jeg :) Har iallefall bestillt den med base, og gleder meg til den kommer (i januar, ca. uke 4). Lykke til i "jungelen" og god jul!

Skrevet

Ja, har lest dette jeg også og syns det høres superbra ut. Ville bare ha noen erfaringer. Men om den ikke har kommet ennå, så er det jo ikke så rart at ingen har noen!

Tror vi kommer til å kjøpe den vi også, syns den ser veldig bra ut.

Skrevet

De forrige setene man kunne ha på emmaljunga vognene er/var jo superbra så jeg regner itte med de har laget noe dårligere nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...