Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestemt meg for å være hjemme ett år til sammen med lille gullgutten min. og i den forbindelse tenkte jeg det ville være koselig for han å ha noen å leke med på dagen. blir litt kjedelig med bare mamma hele dagen....

Vi bor i en firemannsbolig på strømmen, med stor hage og fin lekeplass rett i nærheten.

sønnen min er snart 9 måneder. Så om ditt gull er sånn ca i samme alder ville jo det vært kjekt...

Send meg en mail da om det kunne være av interesse.. så kan vi snakkes mer via mail??

ha en super jul!!

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7521380-dagmamma-p%C3%A5-str%C3%B8mmen/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei

Er du fremdeles interessert i å være dagmamma? Vi trenger en dagmamma til vår datter som snart er 10 mnd. (28. jan.). Hun heter Ine og er en kjempesnill/enkel jente, en glede å passe sier de som har passet henne. Vi bor på Lahaugmoen og trenger en dagmamma fra 13. mars, for da skal min mann ut i jobb igjen. Vi har søkt på barnehage men tror ikke vi skal bli en av de "heldige". Hvis du er interessert kan du nå oss på e-post: [email protected] eller på tlf.: 63841146/95166386, Bjørn/93051713, Tone

Gleder oss til å høre fra deg og gullgutten din!

Hei!

Har ei lita jente som fyller ett år i februar og som trenger dagmamma/barnehageplass fra ca 1. mars. Hun er ei blid og sosial jente som trives godt sammen med andre barn. Jeg bor i Oslo og jobber i Rælingen, så det passer godt å ha henne hos dagmamma på Strømmen. Fint om du tar kontakt hvis det skulle være aktuelt.

Mailadresse: [email protected]

Mvh

Kjerstin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...