prøver3 Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 prøvd en stund nå vi,men det går ikke riktig våres vei. har en sønn på 20mnd. har prøvd meg med el tester men det ble bare noe tull. har dere noen tips til meg ?
~chess~ Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Har ikke så mye klokt å komme med..Vil bare ønske deg lykke til og håper at spiren sitter til slutt!
melkekua™ Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hei og velkommen inn hit til oss ;o) Du kan evt begynne å tempe, du kan prøve noen kjerringråd (sjekk ut nyttig info tråden), og du kan sjekke ut denne siden: www.pernille.info Hvis du skal fortsette med el.tester vil jeg anbefale CB sin digitale el.test, der finne sdet ingen tvil om du har el eller ei! Den er litt dyr, men verdt hver eneste krone. Jeg har en datter på 16 mnd, har vært prøver i 8 mnd, så jeg skjønner din frustrasjon. Min datter satt på første forsøk etter p-pillebruk, så jeg er litt fortvilet at det ikke har klaffet ennå. Har nå bestilt meg temp.måler, tenkte å begynne å tempe for å få en bedre oversikt over syklusen/lære litt mer om kroppen min. Har ikm på selveste julaften, så jeg håper inderlig jeg slipper å bytte ut 8pp med 9pp! Håper det sitter en spire for dere snart! Hvor lenge har dere prøvd forresten? Og hvor lang tid brukte dere når dere prøvde på førstemann? Juleklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå