21.april Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Helt fra jeg testet positivt har jeg følt på meg at jeg får ei jente. Etter 9 ultralyder har det enda ikke vist seg tydelig at det er en gutt. De sier "mest sannsynlig jente" hver gang, men hun ligger slik at det er litt vanskelig å se. Hvordan stemmer Ul og magefølelsen deres?
Tinaisme Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Hadde en veldig sterk følelse på at det skal bli jente før jeg var på UL.. Da jeg var på den sa de at det er ei jente.. Så for min del så stemmer det nok.,. =)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Magefølelsen stemte bra til meg.Jeg var sikker på at d ble gutt, og det blir d. Hvorfor har du vært på 9 UL?
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Stemmte ikke for meg,var SIKKER på at det var ei jente så når jeg var på UL og de sa gutt så tenkte jeg at det ikke kunne være mulig og at hun måtte ha tatt feil,følte meg SÅ sikker,helt til jeg var på 3D UL og så at det faktisk var en tissemann der he,he..og hjertelyden har ligget mellom 155-175 så det har også vært med på og "lurt" meg til og tro at det var ei jente...
cec26 Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 På førstemann så var jeg sikker på gutt... og gutt ble det... denne gangen så har jeg vært fram og tibake hele tiden... jente, så gutt så jente... så først så tenkte jeg at dæven... jeg får sikkert tvillinger... men vært på to ultralyder, hehe... den ene sa jente,den andre sa gutt... men jeg tror det blir en gutt til.... så jeg har kjøpt masse lyseblått.... hehe
21.april Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 De tre første var pga en blødning tidlig i svangerskapet. Nå får jeg ekstra tett oppfølging pga premature rier. Er på UL hver 14 dag for å sjekke lengden på livmortappen og fostervann. Er i uke 34 nå.
21.april Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2006 Har hjertelyden noe å si på hvilket kjønn det blir? Hva er evt forskjellen?
kokosbolle Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Ul har sagt gutt, og det var veldig tydelig, i følge jordmoren. Magefølelsen er kjempeusikker, rett og slett! Er spent enda jeg, selv om både jeg og samboer trodde vi kunne se tut og pung på UL. Ikke lenge igjen nå )
Lystpåentiljeg Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Trodd det ble gutt helt fra begynnelsen, og visst, her inne er en liten gutt - hvis ikke UL tar feil da.
selfangerkjerringa Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Jeg er en av dem som har ment denne "magefølelsen" bare er innbilning. Første gang hadde jeg ingen magefølelse overhodet. Denne gangen var jeg brennsikker på jente - og ul har bekreftet dette. Dvs i den grad en kan stole på ul, hehe Jeg venter og ser til hun kommer ut, men på en eller anenn måte så "vet" jeg at det er jente...
nourateadni Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 min magefølelse sa jente, og UL sa det og:) i tilleg så har jeg drømt to gang om at det blir en jente, den første drømmen var om en litt stor jente med svart hår og rød kåpe(som jeg er mor til) og den andre drømmen(litt syk) handlet om at jeg fødte to barn, en stor og frisk jente og en liten gutt..(kanskje er nr to en gutt da?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå