Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hjeeeeeeelp meg. Jeg er i 8 uke, og sliter med hodepine, den kommer til samme tid hver eneste kveld.. Jeg har sett mange med råd om å spise ofte og sunt og gå turer osv... men jeg føler at jeg gjør alt dette. Er det noe jeg kan ta for å få hodepina til å forsvinne,eller må jeg bare holde ut?? Hvor mange uker er det vanig å ha denne hodepinen??
ana baroma Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har også en hodepine som er til besvær:( Men det hjalp å pusse tennene, og gå en tur ut i frisk luft fatisk!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 ja prøde det igår, gikk en tur med hunden, hjalp litt.. men så hadde jeg og gubben en hyrdestund i dusjen og da var hodepinen 100 ganger verre igjen.
mildemia Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Har du prøvd akepungtur? Jeg haddet noe hodepine i forbindelse med medisiner jeg gikk på til Ivf. behandlingen. I tillegg tok jeg en homopatmedisin son ikke er farlig for fosteret den heter natrum muriaticum. Jeg håper det kan hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå