_Piamor_ Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Skulle på ekstra kontroll siden legen min ikke fant fosterlyden når jeg var der for 14 dager siden (15 uke).. Han fant den ikke idag heller 17 uke),det likte han ikke for han hadde ikke opplevd å ikke finne den på andre forsøk. Han ringte ned til sykehuset å spurte om de kunne ta meg inn,fikk lov til det å kunne komme om en time.. Jordmoren tok godt imot meg å var kjempe hyggelig!! Hun sa at hun skulle leite etter det andre fosterlyd apparatet de har fordi det som lå på kontoret der var så dårli at det var ikke ofte de klarte å høre den med det,men hun fant ikke det "goe" apparatet så vi måtte bruke det andre... men tenk,hun klarte det på første forsøk:) Så sa hun at vi kunne ta en liten ultralyd i tillegg bare for å ha det gjort.. Der så jeg dn lille lå å sparka å koste seg:) siden jeg enda ikke har fått time til ordinær ul klarte hun å presse meg inn i morgen tili halv ni:) ellers hadde de ikke ledig før 11 jan å det ble litt for lenge å vente sa hun og at hvis det viste seg å være for tidlig i morgen skulle jeg få en ny ul i jan... Så idag er jeg kjempe glad:) dro til byen etterpå å spanderte på meg en tur til hudpleiern... Det var deili å få gjort noe med huden min for den ser ikke ut for tiden;) Er så lykkelig:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 så flott at alt ordenet seg til slutt.Min lege prøvde ikke med og finne hjertelyden får jeg var 20uker på veg.Min flott at du fikk komme på sykehuset så fort og alt er i orden forhåpenligvis.Lykke til videre.
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 ÅÅ Så herlig at alt ordnet seg Leger er udugelige til å finne hjertelyden. Jordmora mi sa at det var nok at bebisen lå med rompa opp, så fant ikke legen den.. Hhehe Lykke til på UL i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå