ava* Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Har ei tulle med hitt belegg innerst på tunga, lurer på om det er sopp eller om det bare er sånn det skal være?? Hun driver hele tiden med tunga ut og inn + spiser på hendene sine, er bare 11 uker så det er ikke tennene som irriterer henne!! Noen som vet? Hun har hatt det stort sett så lenge jeg kan huske!
Meg, J & L Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Ja, det tror jeg det er.. Tror de kaller det trøske? Det er ganske vanlig.. Hvis det blir mye eller hun har det lenge, da kan det vere plagsomt for hun. Vær oppmersom hvis hun bruker smokk, at hun ikke smitter seg selv igjen. Og at hun ikke smitter brystvorten din, og du hun igjen. Hva var det man skulle gjøre for å få det vekk igjen? hmm... kan det være Farris? Ja, mener det. Husk å rist ut kullsyra.
storesøster og lillebror Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Jenta vår hadde helt hvit tunge av trøske. Jeg vasket den med blå farris både morgen og kveld, og det ble bra. Fikk tipset av helsesøster. Ristet ikke ut kullsyren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå